Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Kiti dalykai :: Pokalbiai apie viską.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Kviečiame išmokti skraidyti!
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
bence
Pn Lap 14 2008, 10:18
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
INFORMACIJA NORINTIEMS IŠMOKTI SKRAIDYTI SKLANDYTUVAIS

KAUNO APSKRITIES AVIACIJOS SPORTO KLUBE



1. Atvykti į Kauno apskrities aviacijos sporto klubą ( Pociūnų aerodromas, “Debesota”,tel.868536251):

1.1 Tapti klubo nariu, sumokant stojamąjį mokestį ( 600,-Lt dirbantiems, 300,-Lt studentams ir moksleiviams ) ir nario mokestį ( bus naujai parvirtintas klubo narių susirinkime 2009metų pavasarį )

1.2 Užpildyti prašymą – anketą

1.3 Pateikti paso ar gimimo liudijimo kopiją

1.4 Pateikti 4 nuotraukas ( 3x4 arba 3,5x 4,5 )

2. Pasitikrinti sveikatą Sporto medicinos centre Kaune, Poškos g. Nr.1, 3 kab. (gyd. G.Indziulienė) ir

gauti 2 klasės civilinės aviacijos sveikatos pažymėjimą

3. Pradėti mokytis teorijos kursq pagal CAA patvirtintq programą

3.1 Kursų pradžia 2008.11.29, rinktis Pociūnų aerodrome “Debesotoje” 12 val.. Vyks mandatinė pri-

ėmimo komisija, kurios sprendimu būsite priimtas į klubo pilotų mokyklos sklandytojų grupę

3.2 Teorinių kursų įkainiai :

- 500,-Lt ( dirbantiems );

- 300,-Lt ( studentams );

- 200,-Lt ( moksleiviams );

3.3 Paskaitos vyks Kaune, KTU mechanikos fakultete ( Kęstučio g. ) 213 auditorijoje ( antra-

dieniais, ketvirtadieniais nuo 18- 20 val., šeštadieniais 10-12 val.).

3.4 Teorinių kursų trukmė 5 mėn.

3.5 Už teorijos kursus susimokėti pirmo susirinkimo metu 2008.11.29

4. Išlaikyti mokyklinius egzaminus iš šių disciplinų:

- sklandytuvo konstrukcija ( L-13 Blanik, Puchač );

- aviaciniai prietaisai;

- skrydžio vdovas ( L-13 Blanik, Puchač );

- navigacija;

- radijo ryšys;

- meteorologija,

- oro teisė;

- skrydžio teorija;

- skriejimo teorija;

- žmogaus galimybės skraidyti;

- gelbėjimosi priemonės.

5. Gauti klubo pilotų mokyklos teorijos kursų baigimo pažymėjimą

6. Įsigyti Lietuvos CAA ( Vilniuje ) piloto mokinio licenciją ( pateikus prašymą,

2 klasės sveikatos pažymą, 2 nuotraukas ( 3x4 ), klubo pilotų mokyklos teorinių kursų

baigimo pažymą )

7. Pradėti mokytis skraidyti pagal CAA patvirtintą programą

7.1 Bendra programos apimtis :

- skrydžių 75;

- laikas 15 val. 22 min.;

- iš jų savarankiškų skrydžių 23, laikas 4 val. 16 min.;

7.2 Programą galima baigti per vienus metus

7.3 Jei pilotas mokinys yra baigęs Jaunųjų sklandytojų mokyklą ( pateikus pažymą ), praktinė pro-

grama gali būti sumažinta 50 %.Savarankiški skrydžiai sklandytuvu leidžiami nuo 16 metų.

7.4 Skrydžių įkainiai ( preliminarūs, nes jie gali keistis priklausomai nuo benzino kainų kitimo ir

galioja tik klubo nariams ):

- skrydžio talonas, pakeliant sklandytuvą mech. išvilktuvu - 80,-Lt (5 skrydžiai);

- skrydžio talonas, pakeliant sklandytuvą lėktuvu – 100,-Lt ( aukštis 1000 m ).

Ne klubo nariams įkainiai 50 % didesni ir prisideda sklandytuvo nuomos kaina ( L-13 Blanik

nuoma 1 val. – 80,-Lt, Puchač nuoma 1 val. – 100,-Lt )

7.5 Pradedantys skraidyti išsiperka iš karto du talonus po 100,- Lt ir keturis talonus po 80,-Lt

8. Pilnai baigius mokymo programą, pretendentas sklandytojo licencijai gauti turi išlaikyti teorijos

egzaminus Vilniuje CAA, ir išlaikyti skrydžio egzaminą ( tikrina paskirti CAA egzaminuotojai ).

Sėkmingai išlaikius egzaminus, CAA išduos sklandytojo licenciją ( SK ), kuri pripažįstama visame

pasaulyje.



KAUNO AASK DIREKTORIUS V.SABECKIS
Į viršų
liotcik
Št Lap 22 2008, 12:05
Užsiregistravęs dalyvis #89
Prisijungta: Pn Lap 21 2008, 10:35
Pranešimų: 12
Daaaa... sudetingiau ir nesugalvotum.
Į viršų
bence
Št Lap 22 2008, 09:04
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
cia tam , kad nebutu turgaus kaip parasparniu sporte islieka tik is tikruju norintys ir galintys skraidyt
Į viršų
Renatas
Št Lap 22 2008, 11:26
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
bence rašė ...

cia tam , kad nebutu turgaus kaip parasparniu sporte islieka tik is tikruju norintys ir galintys skraidyt


Kad norai visada sutapti su galimybemis! (istrauka is gruzinu tosto)
Į viršų
Kiras
Št Lap 22 2008, 07:36
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
liotcik rašė ...

Daaaa... sudetingiau ir nesugalvotum.

Pasidalinsiu sena savo patirtimi. Per štai tokį biurokratizmą, skraidyti pradėjau metais vėliau.

Aviacija jau nuo vaikystės traukė, taigi kai atvykau studijuoti į Kauną, netrukus rudenį pastebėjau skelbimą apie priėmimą į sklandytojus. Norintiems reikėjo pristatyti:
Pareiškimą,
Pažymą iš darbovietės ar mokslo įstaigos,
Pažymą iš gyvenamosios vietos,
Pažymą iš medicinos įstaigos,
Charakteristiką
ir dar keletą pažymų, nebepamenu, kokių.

Štai toks biurokratinis paketas žalią aštuoniolikmetį iš provincijos ir atbaidė nuo aviacijos.
O kitais metais vėl pasirodė skelbimas, bet buvo reikalaujama tik pareiškimo ir autobiografijos. Nuvykau ir buvau priimtas. Pradėjau lankyti teorinius užsiėmus.
O pavasarį paaiškėjo, kad reikia sunešti visas tas pažymas, kokios buvo surašytos prieš metus. Bet kadangi jau buvau "užsikabinęs", tai įveikiau biurokratizmo baimę ir visas tas pažymas surinkau.

Patikėkit, tų visokių pažymų ir reikalavimų gausybė, kai kuriems neapsiplunksnavusiems jaunuoliams yra tikras siaubas ir "baubas".
Į viršų
Renatas
Sk Lap 23 2008, 12:19
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Kai stojau i tuometini Kauno J.Ziburkaus aviacijos sproto kluba (tai buvo 1976 m. ruduo) skelbimu lentoje buvo iskabintas 10-ties ivairiausiu dokumentu, kuriuos privaloma pristatyti, sarasas. Vienas ju - pazyma is psichoneurologinio dispanserio (kad nesi "durniu" sarase). Sio popierelio reiksme suvokiau tik veliau. Zinant KGB taktika "nepatikimiems" asmenims prikabinti psichinio ligonio etikete, patekimas mineto dispanserio iskaiton galejo reiksti, kad nesi "politiskai rastingas" (rus.- politiceski gramoten), o tokiems tuomet skraidyti buvo draudziama.
Nepaisant ivairiausiu dokumentu ir pazymu gausos 1976-ju rudeni i kluba buvo pristatyti 122 norinciu tapti sklandytojais pareiskimai. Prieme 21 (12 + 9 kandidatai). Is ju mokytis skraidyti pradejo 14, o pirmu metu kursa baige 13 asmenu (tarp ju net 6 merginos!). Sauni buvo pirmameciu kompanija 1977-ju vasara...
Biurokratizmo DOSAAF'e buvo ne kiek ne maziau, nei dabar, aviacinio sporto saku "asortimentas" nedidelis (oro akrobatika, sklandymas ir parasiutizmas), taciau norinciu skraidyti tuomet netruko.
Į viršų
bence
Sk Lap 23 2008, 02:21
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
manau, kad problema ne popieriuose.dabar kitos vertybes: grazi masina, pasidegint soliarume , pamalt š kokiam forume ir pirkti pirkti ir dar karta pirkti...beto daug jaunimo tiesiog bijo sklandyti (su bet kuo, para, delta it t.t) . cia toks sportas, kur reikia ir nemazai istvermes, uzsispyrimo ir kitu supermenisku savybiu.pociunuose pastoviai atsiranda "pinigingu manikenu" , bet ilgai neuzsibuna , nes cia reikia ideti dalele saves ir i tai ziureti rimtai.kai laikiausi licenzija, pykau kaip velnias del tu paciu dalyku, bet
siemet isitikinau, kad tie popieriai tikrai ne problema , kai musu klube visas jaunimas paime ir issilaike licenzijas!

[ Redaguota Sk Lap 23 2008, 02:24 ]
Į viršų
liotcik
An Lap 25 2008, 05:50
Užsiregistravęs dalyvis #89
Prisijungta: Pn Lap 21 2008, 10:35
Pranešimų: 12
Del 1976 viskas aisku. Sovietai reme aviacijos sporta del to, kad karo atveju sportininkus galetu greit permokint skraidyt karine technika, uztat ir reikalavimai buvo labai panasus kaip karo aviacijos.
Ko reikia dabartiniam sklandymui? Didvyriu ar geru sportininku?
Į viršų
Renatas
An Lap 25 2008, 08:25
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
DOSAAF (lietuviskai - SDAALR - savanoriska draugija armijai, aviacijai ir laivynui remti) jau vien pavadinimu rode savo paskirti. Nors tai ir buvo sporto veliava pridengtas armijos rezervas, nedidele dalis jos nariu (kuriems pasisekdavo patekti i rinktine, nes konkurencija buvo labai didele) valge tikra profesionalaus sportininko duona. Sovietai tam skyre pakankamai daug demesio, nes geri bet kurios sporto sakos rezultatai buvo vienas is komunistines propagandos irankiu.
Neabejoju, kad Gintautas tuos laikus taip pat dar gerai prisimena.



[ Redaguota An Lap 25 2008, 08:26 ]
Į viršų
bence
An Lap 25 2008, 09:24
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
beje, ir dabar tie sportininkai, butent tik is dosafo laiku turi prikaupta valandu bagaza: antai kaip Sabeckis -8000 val! nezinau kokiu milionierium reikia but, kad tiek priskraidyt
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System