Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Flyer
Pr Bal 13 2009, 03:46
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Ačiū visiems:)
iki retroplane dar toloka man, bet atsižvelgent kad viska darau ranka, nenaudoju cnc, tai visai nieko
Į viršų
Flyer
Kt Bal 23 2009, 04:34
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Pratesimas:
Su sparnais dar daug nepadariau (bent vizualiai). Įtaisiau pušinę listvele sparno šakninėje dalyje. Ji jungia šaknine nerviurą su lonžeronu tarp 6 ir 7 nerviuros. Ties lonžeronu ji jungiasi su faniera. Taip pat listelė priklijuota prie nerviurų. Tuo pačiu įklijavau lonžerono paaukštinimus. Jie pilni iki sparno lenkimo vietos, toliau dėjau tik tokius kad balza neįlūžtų.



apklijavau balza vietas kur bus dedamos servos.( tik iš viršaus)



Galiausiai pradėjau aptraukinėti liemenį, tai sunkus darbas :lol:
Pirmiausia priklijavau balzos lakštus kuriuos jau buvau pasiruošęs. kaip jau minėjau jų storis gale pereina iš 1.5mm į 1mm.







Tada prasidėjo smagumas, priekio apklijavimas susidėjo iš daugelio etapų, klijavosi nedideliais lopais, kad būtų pasiekti gražūs išlinkimai. Visi "lopai" klijuoti su nuožulnom, išilgai pluoštui 1:8, skersai pluoštui 1:5.











Priekinis gaubtas tik uždėtas, dar neturi visos reikiamos formos, ją igaus vėliau
Į viršų
Renatas
Kt Bal 23 2009, 05:33
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Esi ne tik labai nagingas, Martynai, bet ir turi velniska kantrybe . Saunuolis!

[ Redaguota Kt Bal 23 2009, 05:34 ]
Į viršų
Flyer
Kt Bal 23 2009, 07:23
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Ačiū,
dar truputis:
Čia puikiai matosi stabdžių perdavimo mechanizmas į sparnus(dar neįmontuota)

Į viršų
Flyer
Pr Geg 25 2009, 09:29
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Sveiki, vėl pratęsima

Užtrukau ilgokai, bet toks jau tas darbas prie tų kopijų, begalo daug smulkmenų...

Pabaigiau apdenginėti sparnus balza. Bet prieštai teko visą sparną idealia sulyginti ir sutikrinti ilga liniuote, kaikur teko priklijuoti papildomai, kiakup pašveisti.vėliau dengiant sparnus balza teko sujunginėti balza skersai pluoštu darant nuožulna, taip pasidariau ketures vienodas plokšteles:



Vėliau jas priklijavau prie sparno šakninės dalies:



Kadangi Rūtos nerviūros buvo žemintos, reikėjo ant kiekvienos nerviuros priklijuoti po listele balzos, taipat priklijuoti "kvadračiukus" kuriuos vėliau teko suapvalinti, beje jų sparnuose virš 200!




Po LABAI didelio darbo viską pavyko suapvalinti ir sparnuose nebeliko nei vieno stataus kampo :lol:







Noriu paminėti kad atlikau statinius bandymus su viena duralio plokštele, lygiai tokiu pat matmenų kaip "Rūtos" tvirtinime. Laužiat ant 1,3m peties, plokštele neatlaikė ties 9kg, t.y esant lenkimo momentui 113Nm, kadangi pas pas mane jos yra dvi tai jos turėtu atlaikyti 226Nm lenkimo momenta. skaičiuota buvo 200Nm, tad šioke tokia atsarga yra. Bet vistiek man dar tebe atrodo šie mazgai slabnokai..



Dėja nėra tikslai žinoma kaip buvo tvirtinami "Rūtos" eleronai, po ilgų diskusijų buvo nuspręsta kad jie turėjo būti tvirtinami kaip aukštumos ar posūkio vairai ankstesnėse ir vėlesnėse Oškinio konstrukcijose.
Tad teko daryti plokšteles ranka, vieną iš duraliuminio, kitas dvi iš plonos skardos. Sujungemos jos bus 2mm varžteliais ir užsukamos savikontre veržlia. manoma kad eleronai buvo tvirtinami trijuose taškuose.




Nuotraukoje prisukta paprasta veržlia, veliau bus sudėtos savikontrės.



O dabar palyginkit su nuotrauka daryta 1938m ( tolumoje) Panašu?





Žinoma jau sudėjau servas ir pravedžiau laidus sparnuose ir liemenyje.



Apdengiau sparno dalį esančią ant liemens:




Ant liemens priekio priklijavau stiroduro ir jį sušveičiau, vėliau apklijuosiu stiklo audiniu.



O dabar linksmoji dalis:
Šiandien patraukiau pirmaji sparną, buvo nelengva, nedgi sakyčiau sunku. sunkiausia buvo aptraukti apatinę sparno dalį, nes ji didžiausia ir turi keles laužtas briaunas. tad viršutinią dalį buvo palyginus lengva aptraukti

Čia pasiruošimas dengimui



Jau priklijavus, bet dar neitempus



O čia jau baigta





Ryt apdengsiu kitą sparną.

dar kartą ačiū Benui už cekonaitą
Tad tiek šiam kartui
Į viršų
Renatas
Pr Geg 25 2009, 10:49
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Vaizdai tiesiog akis glosto! Saunuolis, Martynai.
Į viršų
Nerijus Korbutas
Pr Geg 25 2009, 11:52

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Kt Vas 07 2008, 12:44
Vieta: Raseiniai; Lithuania
Pranešimų: 583
Be žodžių! Pagarba Martynai.
Į viršų
Tinklalapis
Juozas
An Geg 26 2009, 09:30
Užsiregistravęs dalyvis #23
Prisijungta: An Kov 11 2008, 09:32
Pranešimų: 82
O kur taburetė? Be jos vaizdas nepilnas.
O dabar rimtai: kruopštus ir kokybiškas darbas. Be komentarų. Pamačius kiek ir kaip padaryta, galima drąsiai tvirtinti: bus nuostabi kopija.
Įdomu kiek skyrėsi planuotos darbo sąnaudos su realiomis (procentais).
Į viršų
Flyer
An Geg 26 2009, 09:47
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Dėkui,
Darbo buvo gerokai daugiau nei tikėjausi, procentais tai išreikšti butu sunku
O medžiagų kiekis apytikriai buvo toks koks ir tikėjausi, tik 1,5mm balzos nuolat pritrugdavo
Į viršų
Juozas
Kt Geg 28 2009, 11:32
Užsiregistravęs dalyvis #23
Prisijungta: An Kov 11 2008, 09:32
Pranešimų: 82
Medžiagas paskaičiuoti daug lengviau negu darbo sąnaudas.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System