Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Flyer
An Rgp 18 2009, 09:02
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Jau kuris laikas kaip "Rūta" tvarkoj, laukiu geresnio oro, ir pietų, pietvakarių vėjo. Pastarosiomis dienomis vėjas buvo gana geros krypties, tik gaila kiek stiprokas. Turiu klausimą, kol kas buvau tik Netonių šlaite, bet ten gana ankštoka, norėtųsi labiau atviros vietos. Ar virbaliūnų šlaitas atviresnis? kaip rasti privažiavimą prie jo? gal kas turi nuotraukų?
Į viršų
Flyer
Kt Rgp 27 2009, 08:40
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Sveiki!
Vakar sumanėm nulėkti iki Netonių nes pūtė beveik pietų vėjas, visa dieną vejas buvo labai gūsingas ir stiprus, kadangi turėjom dirbti, į šlaitą atvykome vėlokai, Vietoje sutikome kelis parasparnistus laukusius tinkamesnio oro. Vejas jau buvo apsilpęs, bet kryptis buvo nebloga, neramino tik tas dalykas kad vejas buvo gūsingas. Dėja vejas vis silpo ir sukosi vakarų kriptim, kol galiausiai visai nusisuko ir pūtė iš šiaurės. Jau buvau nusprendęs kad nekilsiu. Bet šovė mintis nusileisti nuo kalno ir pilotuoti modelį iš apačios. Nusileidusnuo kalno skambinau broliui, kuris fimavo. Per ijungtą garsekalbi susikalbėjau su draugu Antanu. Patikrinom vairų vekimą. viskas buvo gerai. Galiausia baigus pokalbį, pakeldamas ranką parodžiau kad esu pasiruošęs. Modelis buvo paleistas. Po truputi igaudamas greitį modelis išsilygino, atlikęs porą posūkių sėkmingai nutupidžiau. Dabar susipažinau su Rūta plačiau. Isiaiškinau kad ji tikrai greita, dėja nepasižyminti didele kokybę (profiai beveik simetriniai). Valdosi pukiai, jaučiasi kad tai pilotažinis modelis. Na gal reiktu sumažinti aukštumos vairo jautrumą.
Antrasis skrydis buvo baisesnis. Norėjau atlikti kilpą. Tad vos modelis paliko draugo rankas, aš jo nelyginau. Greitis augo, nepastebėjau kad artinuosi prie medžio viršūnės. Kabinau ją. modelis susimėtė, greitis sumažėjo, bet Rūta skrido toliau. Nusprendžiau kad kilpos nedarysiu, bet modeli prispaudžiau prie pat žemės, dariau praejimą gal kokių 20 cm aukštyje. Rūta grakščiai praėjo pro mane su dideliu šniokštimu. Tuo metu gėrėjausi Rūta, mėginau isivaizduoti ją prieš 70 metų. Padarius praejimą užteko greičio užsitraukti ir ir padarius posūki nusileisti šale savęs.

Ispudžiai dideli, gaila tik kad nebuvo antvėjo. Na dabar reikia imtis keleto patobulinimų kurie turėtu kiek pagerinti Rūtos kokybę. Reik uždengti kabina, joje pasodinti pilotą ( iki šiol už kabinos gaubto buvo didelė "skylė" jei tikslaiu kabina tik neįrengta) atvira kabina labai "siurbe" ir didina bendra pasipriešinimą. Taip pat reik užklijuoti juosteles tarp eleronų ir sparno, jų dar neklijavau. Jos dar turėtu truputi pagerinti kokybę.







Draugas prieš metimą:



Na ir aš po antro skrydžio, nuvargęs ir laimingas"



Na o čia brolio susuktas klipukas ( Rūtos vaizdai prasideda nuo ~8 min):

http://www.youtube.com/watch?v=vsnOSxRhLN0
Į viršų
bence
Pn Rgp 28 2009, 04:09
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
labai grazios nuotraukos, vien del ju verta buvo daryt rutos modeli.O del skraidymo slaituose, turesi isklausyti paskaita pas mane.turiu daug patirties skraidant antvejyje su parasparniu.Jiems lygiai taip pat kaip ir modeliams galioja ta pati mikrometeorologija.Dinaminis skraidymas yra pats sudetingiausias.
tavo atveju bandant modeli prie "siaurinio stiliaus" viskas galejo baigtis sipuliu kruva...esi laimes vaikas! net ir prie tokios krypties stiliaus yra nuovejis, kuris smugdo zemyn.
O kas liecia Virbaliunu slaita, tai ten galesim padaryt ekspedicija.parasparniai skraido ten iki siol ir vietove labiau atvira, bei nusileidimui vietos daug daugiau.paskutini karta buvau ten pries isvaziuiojant i uk, tai maciau, kad net aukstesni krumai nupjauti , matyt nesenai buta parasparnistu talkos...Rudeni kaip tik vyraujantys pietu-pietvakariu vejai, taigi burk modelistus saskrydziams
Į viršų
Renatas
Št Rgp 29 2009, 01:02
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Labai grazus Tavo modelis, Martynai. Nieko nuostabaus, kad dabar jis dar "zalias", bet viska sureguliavus, lukescius turetu pateisinti. Is is pirmu skrydziu matyti, kad letai skristi "Ruta" nemegsta.
Į viršų
Flyer
Tr Rgs 02 2009, 06:47
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Šiandien buvo pietų vėjas! tad paskambinau Pauliui ir Antanui. Gaila jie buvo be modelių. Vejas buvo tikrai LABAI stiprus 6 m/s gūsiai iki 10 gal daugiau ( visi turbūt matėt ). Tad pranašavosi geras kilimas. Modeliui palikus Antano rankas ir paskridus kiek toliau, Rūta šoko į viršų pagauta antvėjo.Laksčiau išilgai šlaito, padariau keles kilpas, praėjimus ( Rūta labai gražiai švilpia prie didelių greičių ) Skraidžiau gana ilgai. praėjus valandai nusprendžiau tūpti. Pasiemus daugiau aukščio užėjau už šlaito ir bandžiau tupti, dėja aukščio buvo per daug ir vėl teko gryžti į antvėjį ( posūky prie tokio vėjo daryti labai pavojinga, modelis labai blaškomas). Vėl pasiėmiau aukščio, užėjau už šlaito. laimingai pasisukau prieš vėją. Dabar tik liko išlaikyti modelį tiesiai. Dėja gūsiai darė savo, medžiai buvo šalia... Staiga gūsis užmėtė vieną sparną, Rūta pradėjo suktis. Tuo momentu visus vairus (eleronus ir posūkį) susukau į priešingą pusę. Dėja Rūta vairų jau nebeklausė ( žinot kas būna pasisukus pavejui, ir kai greitis sumažėja). Galiausiai Rūta išsilygino, bet pradingo už medžių...(Netoniuose nėra labai daug vietos ) Tuo metu širdis tarsi sustojo... Puoliau bėgti... staiga pro šakas dar pamačiau Rūtą, spėjau susiorientuot ir kiek imanoma išlyginti ją. Prie Rūtos pirmiausia suskubo bėgti šalia besiganiusi karvutė :lol: Gerai kad buvo pririšta

Na priėjus įvertinom situacija:
"Smarkiai nenukentėjo, pataisyt įmanoma"

Sparnai visiškai sveiki, Sklandytuvo nosis irgi. Bet nukentėjo ta pati vieta kur ir ankščiau: Liemuo iskilo ties sparno vieta.

Na o didžiausi nuostoliai buvo uodegoje. Išlūžo paskutinis špangautas su trupučiu apklijavimo.

Tad laukia daug darbo, bet sutvarkyt tikrai įmanoma, ir aš džiaugiuosi kad nukentėjo sąliginai nedaug, juk galėjau grįžti su maišeliu












Daugiau nuotraukų ir video vėliau
Į viršų
Flyer
Tr Rgs 02 2009, 08:11
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375














Į viršų
Flyer
Tr Rgs 02 2009, 10:19
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
o čia trumpas video, vėliau susuksiu geresni

http://www.youtube.com/watch?v=-KFdXUw-8NA
Į viršų
Kiras
Kt Rgs 03 2009, 11:23
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
Gaila...
Į viršų
Flyer
Kt Rgs 03 2009, 04:27
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Nieko, iki sekmadienio turiu pataisyt prižadėjau Sauliui kad bus per minėjimą Aleksote prie angaru!
Į viršų
Renatas
Kt Rgs 03 2009, 10:31
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Ore atrodo nuostabiai, bet speju, kad sis modelis yra labai reiklus pilotui. Matyt ir tikroji Ruta pasizymejo tokiu pat "charakteriu"
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System