Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Lietuviškos konstrukcijos :: B.Oškinio sklandytuvai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Br.Oškinio plyšinai sparnai
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
sl
Tr Kov 26 2008, 08:13
Užsiregistravęs dalyvis #32
Prisijungta: Pr Kov 24 2008, 08:04
Pranešimų: 13
Pritariu - kažkoks absurdas...Kam tada tie muziejai??
:= (Čechovo "Futliaras")...
Į viršų
sl
Sk Kov 30 2008, 10:07
Užsiregistravęs dalyvis #32
Prisijungta: Pr Kov 24 2008, 08:04
Pranešimų: 13
Dėkui Nerijui už puikią info skaitiniuose
Į viršų
Nerijus Korbutas
Sk Bal 06 2008, 11:10

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Kt Vas 07 2008, 12:44
Vieta: Raseiniai; Lithuania
Pranešimų: 583
Vakar buvau LAM'e ir ką jūs manot, vėl tas senis su savo įkainiais, kiša jis man tą lapą ir sako nuotrauka- 2 litai, filmavimas-20
Tai aš jam sakau- sakykite kiek reikia paaukoti muziejuj, kad galėčiau laisvai fotografuoti.
Jis sako, reikia su direktorium paderinti.
Tada jau aš jam pradėjau pasakoti apie vgc veiklą, apie aviakonstruktorius tai atsileido, 10 litų paėmė, dar vėliau kai pamatė kad susirinko dar keletas ir žmonės atėjo ne tik pažioplinėti, tai jau: vai kaip nesmagu, būčiau žinojęs būčiau visai pinigų iš jūsų neėmęs...
Į viršų
Tinklalapis
EG
Sk Bal 06 2008, 12:02
Užsiregistravęs dalyvis #9
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 10:27
Pranešimų: 32
Nereikia taip pykt ant dieduko, žmogus gauna papildomą pajamų šaltinį. Visą laiką turi būti atsarginis planas B. Tokiu atveju nugirdoma alum ir fotografuojama ir filmuojama į valias
Į viršų
Juozas
An Geg 13 2008, 09:02
Užsiregistravęs dalyvis #23
Prisijungta: An Kov 11 2008, 09:32
Pranešimų: 82
Teko kalbėti su žmogumi paskraidžiusiu su BrO-21. Jis dviplyšiu sparnu toli gražu nebuvo sužavėtas. Čia daugiau galėtų pasakyti Andrius Rimkevičius.
Į viršų
eg.
Kt Geg 15 2008, 03:02
Užsiregistravęs dalyvis #41
Prisijungta: Pn Bal 25 2008, 08:58
Pranešimų: 9
Oškinis kūrė tuos plyšinius sparnus norėdamas įrodyti, kad su 4m sparno moju galima skristi. Tokio sparno aukštas Cy, bet nereikia užmiršti, kad tuo pačiu gerokai išauga Cx. Jeigu tai bus taikoma laisvai sklęstančiam aparatui tai vertikalus leidimosi greitis yra didelis, maža sparno aerodinaminė kokybė ir vienintelis privalumas-didelis Cy.

Panašią į Oškinio metodiką panaudojo keleiviniai laineriai, jie turi kilimo-tūpimo metu ištraukiamą plyšinę sparno mechanizaciją. Kreiseriniam režime be abejo ji sustumiama, mažinamas pasipriešinimas.
Į viršų
Juozas
An Lie 01 2008, 09:07
Užsiregistravęs dalyvis #23
Prisijungta: An Kov 11 2008, 09:32
Pranešimų: 82
Nepainiokit dviplyšio užsparnio, su dviplyšiu sparnu.
Į viršų
KĘSTUTIS A.
Pr Lie 07 2008, 12:22
Užsiregistravęs dalyvis #62
Prisijungta: Pr Bir 30 2008, 03:04
Pranešimų: 32
Teko ir man paskraidyti su Bro-21,,Vyturiu'',manau kad Andrius nebuvo sužavėtas dviplyšiu sparnu kaip rašo Juozas ne todėl,kad jis dviplyšis o todėl,kad restauruojant buvo truputi ''pramauta''su pastatymo kampais vienas kito atžvilgiu.Buksyruojant reikėjo didelio greičio normaliam skridimui,o turėtu būti atvirkščiai.
Į viršų
Juozas
Pr Lie 07 2008, 01:26
Užsiregistravęs dalyvis #23
Prisijungta: An Kov 11 2008, 09:32
Pranešimų: 82
Visko gali būti. Aš tik konatatavau faktą. O dviplyšio sparno yra daug šalininkų, daug ir priešininkų.
Kad Oškinis taptų plyšinio sparno šalininku daug įtakos turėjo jo studijos Berlyne, kur jis susipažino su Junkerso konstrukcijomis. Būtent Junkersas yra plyšinio sparno pradininkas. Oškinis nuėjo dar toliau. Padarė dviplyšį, o "Boružei" tarp uodegos balkių net triplyšį.
Į viršų
Renatas
Pr Lie 07 2008, 07:49
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Tik kad tu plysiniu sparnu pritaikymo galimybes sklandyme labai jau ribotos...Pradiniam mokymui, zinoma, tinka, na dar skriejimui virs slaito. Bet B.Oskinis, atrodo, to ir sieke.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System