Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Lietuviškos konstrukcijos :: ESAG konstrukcijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Genesis
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
e valdaes
Tr Sau 07 2009, 05:23
Riebios žasys prastai skraido
Užsiregistravęs dalyvis #95
Prisijungta: An Grd 23 2008, 03:21
Pranešimų: 6
ką žinot apie Sportinės Aviacijos gamintą ,,geniuką'' ,kiek laiko ir vnt buvo kepama ir kodėl taip greit išnyko?
Į viršų
bence
Tr Sau 07 2009, 07:45
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
turi galvoj Genesi ?
Į viršų
e valdaes
Sk Sau 11 2009, 08:07
Riebios žasys prastai skraido
Užsiregistravęs dalyvis #95
Prisijungta: An Grd 23 2008, 03:21
Pranešimų: 6
TAIP buvo įdomus aparatas
Į viršų
bence
Sk Sau 11 2009, 09:29
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
kiek girdejau, tai jo savybes buvo panasios i LS6 , pastarasi gan senas jau.kaip ir nepasiteisino sis beuodegis.paieskok youtubej bad landing, ten turi but kaip genesys per audra su baisiniais oziais nutupia
Į viršų
Renatas
Sk Sau 11 2009, 10:19
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Tupimas atrodo siurpokai. Taciau ten, greiciausia, jau ne sklandytuvo problema. Tokiomis salygomis bet kokio "supermandro" profilio savybes jau mazai skiriasi nuo kirvio. Pries pora metu Vokietijoje maciau kokiu greiciu per lietu tupe ASW-24...
Į viršų
andrius
Sk Lie 04 2010, 12:07
Užsiregistravęs dalyvis #78
Prisijungta: Pn Spa 03 2008, 10:03
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 35
Sveiki,
Galbūt tarp Jūsų yra kas nors turintis detalius Genesis2 sparno brėžinius? Žinau sparno profilius (G2-10, G40D ir G74D), bet reikia jų išdėstymo atstumų palei sparno ilgį..
Į viršų
Flyer
Sk Lie 04 2010, 09:39
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Oho, kažin ar galima tokius rasti, reiktu mėginti ieškoti aprašymuose, dažnai būna surašyta kuriose vietose jie keičiasi. Reiktų mėginti ieškoti Marti Simons knygoje "sailplanes" trečioje dalyje, nuo 1965m. Nesu tikras, bet šią knygą turėtu turėti Benas, o tikrai turi Gytis Ramoška. Jei niekas "neapsireikš" pamėginsiu gauti skanus trečiadieniui-ketvirtadieniu. Reik tikėtis kad bus reikiamos informacijos

O kam taip tiksliai reikalingas profilių išsidėstymas jei ne paslaptis?
Į viršų
andrius
Sk Lie 04 2010, 10:40
Užsiregistravęs dalyvis #78
Prisijungta: Pn Spa 03 2008, 10:03
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 35
Bučiau labai dėkingas jei pasižiūrėtum
AGAI dirbtuvėse radau daug užsilikusios dokumentacijos (bandomųjų skraidymų programos, statiniai bandymai, daugybė brėžinių), bet nieko apie sparno konstrukciją..

O profilių išdėstymas reikalingas aerodinaminiams skaičiavimams. Susirašinėju su vienu čeku, kuris domisi beuodegėmis/ trumpauodegėmis schemomis. Genesis2 turi prastesnes sklendimo savybes nei Discus2 ir be to yra problemų su oro srauto aptekėjimu vietoje kur prie liemens jungiasi sparnas (wing root). Yra įtarimų, kad gamyboje įsivėlė klaidų ir čekas, su kuriuo susirašinėju, nori tai išsiaiškinti
Į viršų
andrius
Sk Lie 04 2010, 11:05
Užsiregistravęs dalyvis #78
Prisijungta: Pn Spa 03 2008, 10:03
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 35
Na kad jau čia tema apie Genesis 2, tai trumpai parašysiu ką apie jį sužinojau.

Originali įdėja buvo sukurti trumpauodegį sklandytuvą be aukščio vairo (pavyzdis Marske's konstrukcijos), bet projekto savininkas nusprendė palikti aukščio vairą. Aerodinaminius skaičiavimus atliko John Roncz (kuris yra pagrindinis Burt Rutan aerodinamikas). Nors ir būdamas labai gabus jis padarė keletą klaidų sklandytuve Genesis.
Būtent Genesis grupė išmokė Sportinę Aviaciją vienos geros technologijos - gaminant sparno lonžerono jungę naudojamas karbono "pultrusion" (nežinau kaip lietuviškai pavadint. Karbono juostos, apliejamos derva, pertempiamos per pečių ir vėliau suspaudžiamos tarp valcų. http://web.archive.org/web/20070821172105/http://www.tifac.org.in/news/pultr.htm ).
Be to skaitydamas straipsnį apie LAK-17a radau komentarą, kad būtent bendradarbiavimas su Genesis grupe įtakojo tolesnių sklandytuvų pakankamai aukštą kokybę.
Į viršų
Flyer
An Lie 06 2010, 08:13
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Prisegu projekciją, kurę gavau iš Gyčio. Manau turėtų pagelbėti





Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System