Diskusijos

Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Renatas
Pn Sau 16 2009, 03:53
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Idomus sovietines epochos sklandytuvas - KAI-14, del specifines isvaizdos vakarieciu pramintas "arbatos sauksteliu". Savo laiku, atrodo, kad jis buvo vienas geriausiu standartines klases aparatu (tuscio svoris - 180kg, maks. kokybe - 39). Palyginimui - kitas tu laiku sovietinis "top" sklandytuvas - A-15 tuscias svere 300kg.
Pasirodo, kad su KAI-14 1965m. Pasaulio sklandymo cempionate Anglijoje skraide Jarusevicius, tik kad nesekmingai - sklandytuva sudauze tupdamas i aisktele. Kita sovietines komandos KAI-14 sukule rusu pilotas.
Prastas matomums is kabinos (pilotas buvo tiesiog "paguldytas") neefektyvus oro stabdziai ir santykinai didelis tupimo greitis greiciausia ir buvo priezastys, del kuriu KAI-14 "neprigijo". Nepadejo net ir sekingai isspresta matomumo problema ("burbulo" formos gaubtas).










[ Redaguota Pn Sau 16 2009, 03:57 ]
Į viršų
bence
Pn Sau 16 2009, 08:50
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
kiek as zinau, tai stabdziu is viso nebuvo!
Į viršų
Renatas
Št Sau 17 2009, 12:31
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Eskize stabdziai parodyti, tik akivaizdu, kad jie per mazi.
Į viršų
Juozas
Sk Sau 18 2009, 04:42
Užsiregistravęs dalyvis #23
Prisijungta: An Kov 11 2008, 09:32
Pranešimų: 82
Ir ne vietoje.
Į viršų
VYTAUTAS
Sk Sau 18 2009, 05:43
Užsiregistravęs dalyvis #36
Prisijungta: Kt Bal 03 2008, 03:10
Pranešimų: 22
Labai fainas sklandytuvas-formu atzvilgiu, ech kad taip kas nors modeliuka isleistu

[ Redaguota Sk Sau 18 2009, 05:44 ]
Į viršų
Renatas
Pr Sau 19 2009, 01:35
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Juozas rašė ...

Ir ne vietoje.

Tokio tipo stabdzius labai megsta amerikonu konstruktoriai. Ju irengimas zymiai paprastesnis, nei Schempp-Hirth ar DFS sistemos stabdziu ir padaryti tinkamo dydzio jie veikia visai neblogai.

[ Redaguota Pr Sau 19 2009, 11:38 ]
Į viršų
VYTAUTAS
Tr Sau 21 2009, 03:11
Užsiregistravęs dalyvis #36
Prisijungta: Kt Bal 03 2008, 03:10
Pranešimų: 22
Gal butu galima gauti kaip nors jo brezinukus,jei buvo tokie
Į viršų
Renatas
Tr Sau 21 2009, 09:02
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Visa, ka cia esu idejes, radau atsitiktinai ir visiskai neseniai...
Ziur: http://scalesoaring.co.uk/VINTAGE/Documentation/KAI-14/KAI-14.html

Medziagos apie i praeiti nugrimzdusius sklandytuvus daznai sugeba "iskasti" Benas.

[ Redaguota Tr Sau 21 2009, 09:06 ]
Į viršų
VYTAUTAS
Kt Sau 22 2009, 01:17
Užsiregistravęs dalyvis #36
Prisijungta: Kt Bal 03 2008, 03:10
Pranešimų: 22
Dekui uz nuorodele
Į viršų
Renatas
An Kov 29 2011, 02:40
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Internete radau 1965m. gruodžio mėn. Sailplane & Gliding, kuriame netikėtai aptikau Juozą Jaruševičių, nufotografuotą KAI-14 kabinoje WGC 1965 metu. Šalia buvo ir straipsnis (perspausdintas iš "Krylja rodiny"), kuriame aptartos SSRS sklandytojų nesėkmės priežastys 1965 m. Pasaulio sklandymo čempionte Anglijoje. Įdomu, nes paminėta, kad į čempionatą vykusios sovietų rinktinės sudėtyje buvo daug apie sklandymą visiškai neišmanančių žmonių Yra ir daugiau detalių, rodančių kaip iš tikrųjų "veikė" sovietinė sistema.




[ Redaguota An Kov 29 2011, 02:44 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System