Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Kiti dalykai :: Pokalbiai apie viską.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Aerodinaminė kokybė. Deklaruota ir reali.
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
mindozee.mig3
Kt Spa 15 2009, 05:24
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: Tr Lie 02 2008, 08:24
Vieta: N.Akmenė
Pranešimų: 264
Gal ASW-17 turi rades? O siaip manau gali idet visus kokius radai
Į viršų
Tinklalapis
bence
Kt Spa 15 2009, 05:44
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
pvz blanikas, asw 15, gal dar kokia cobra
Į viršų
sky76v
Pn Spa 16 2009, 12:28
sky76v
Užsiregistravęs dalyvis #113
Prisijungta: Št Kov 28 2009, 03:48
Pranešimų: 97
D.Johnsono apžvalgų sąrašas čia:
http://web.archive.org/web/20050206183811/http://www.ssa.org/Magazines/Johnson.asp
nors neišsiaiškinau, ar jos prieinamos.

Panašu, kad Amerikos sklandymo patriarcho "Ventusas" krito, kai jo siela jau buvo išskridus į amžinybę:
http://www.dallasnews.com/sharedcontent/dws/dn/obituaries/stories/DN-johnsonobit_28met.ART.State.Edition1.4d76ede.html
http://www.deturbulator.org/Johnson.asp
Į viršų
Renatas
Pn Spa 16 2009, 11:49
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Puikus sarasas, bet jame, deja, dominuoja tik per pastaruosius 2-3 desimtmecius sukonstruoti sklandytuvai. Is bandytu skaityti straipsniu nepavyko atidaryti tik Mosquito.

Apie tikra D.Johnson'o zuvimo priezasti panasu, kad vengiama kalbeti. Kazin kiek yra 85m. amziaus zmoniu, dar vairuojanciu automobili, o skraidanciu savarankiskai, gal tik isimtys, tarp kuriu buvo ir D.Johnson'as. Didele tikimybe, kad nelaime ivyko del umaus sveikatos sutrikimo.
Į viršų
Kiras
Pn Spa 16 2009, 08:58
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
Pasižiūrėjau Džonsono straipsnį apie Jantar-Standard. Kadangi skaityti angliškai nelabai sugebu, tai tik paanalizavau poliarę. Čia jau šiek tiek išmanau, todėl pareikšiu savo nuomonę ir kai kurių abejonių.

1. Jantar St-1 bandytas prie svorio 748 svarai, kas yra apie 340 kg, vadinasi be balasto ir netgi mažesnio max leistino svorio pagal lenkus (366kg)
2. Maksimali kokybė 34,7 gauta prie greičio 55 mazgai, kas yra apie 102km/h, t.y. prie gerokai didesnio nei deklaruoja lenkai (92km/h). Ir tai prie mažesnio svorio!
3. Poliarės matavimo taškai labai išsibarstę. Iš tokių taškų koreliacijos galima poliarę nubrėžti ir aukščiau, ir dar žemiau, ir pasislinkusią į kairę ar į dešinę.

Manyčiau, kad lenkai, kaip gamintojai kažkiek paaukština savo gaminių kokybę, tai ir Jantar St-1 vargu ar siekia tuos deklaruojamus 38. Na bet pagal Džonsono matavimus kokybė 34,7 - per daug jau pesimistinė! Juolab, kad palyginimų grafike Jantariai mažai skiriasi nuo ASW-19.

Esu paskraidęs su Jantar St-1. Tais laikas visi darėmės parskridimo kalkuliatorius patys, skaičiuodami pagal deklaruojamą kokybę - 38. Jei ji būtų buvusi tokia bloga, tai daugumoj maršrutų būtume nedatraukę po 3-5 km iki aerodromo.
Į viršų
bence
Pn Spa 16 2009, 11:08
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Palaikau Kira, net buvau pamirses, juk lx navigation prietaisai tikrai nemeluoja, juk varzybose parskridime buna parskrendi metras i metra kaip prietaisas ir paskaiciavo ir taip ne viena karta ir skirtingiems pilotams.I lx ir seeyou programa vedasi butent tokia poliare su kokybe 39.as tai tikiu, kad jantariukas turi 38-39 kokybe, kaip ir deklaruoja gamintojas
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System