Diskusijos

Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Renatas
Kt Vas 19 2009, 01:36
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
L-Spatz 55 jaunesnysis brolis - SF-26. Konstrukcija - misri, budinga E.Scheibe sklandytueams, taciau sparnuose jau panaudoti ankstyvosios kartos amerikietiski laminariniai profiliai (NACA 6 serija). Pagal daugeli parametru turejo buti labai artimas Ka-6CR:
- tuscio svoris - 190kg;
- maks. leidz. svoris - 310kg;
- sparnu ilgis - 15m
- proilgis - 18,2
- ikrova - 25,2 kg/m2;
- didz. aerodinamine kokybe - 31 (skrendant 89 km/val greiciu);
- min. zemejimas - 0,67 m/s (skrendant 74 km/val greiciu).
Viso pagaminta 40 vnt (veliau ji pakeite SF-27).

Nuotraukoje esantis SF-26a vizualiai labai panasus i Beno tureta specialios modifikacijos L-Spatz 55, gal todel, kad kabinos gaubtas neoriginalus - pritaikytas nuo "Phoebus'o" (originalo - "burbulo" tipo, kaip ir L-Spatz).

Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System