Diskusijos

Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Renatas
Pr Rgp 12 2013, 04:27
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Ka-6E Cabrio - lietuviškai:









Į viršų
bence
Pr Rgp 12 2013, 11:07
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Tk gaila kad jau jo Lietuvos padangeje nematysim...Ar ne taip?
Į viršų
Flyer
An Rgp 13 2013, 09:18
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Va čia tai jėga!
Į viršų
Renatas
Pn Rgp 16 2013, 11:14
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
bence rašė ...

Tk gaila kad jau jo Lietuvos padangeje nematysim...Ar ne taip?

Pirmiausia - nuoširdi padėka Ramūnui Jurkštui, meistriškai įgyvendinusam mano idėją "sukabrioletinti" Ka-6E. Bet liūdna žinia, kad to originalaus kūrinio nuo rugpjūčio 14d vakaro Lietuvoje jau nebeliko. Vienintelis mūsų šalyje buvęs Ka-6E išvyko į šiaurės Italiją, prie Trieste miesto. Naujasis sąvininkas, VGC Italia narys, - Alessio Bertocchi šiandien popiet man paskambino pranešdamas, kad sklandytuvą tik ką sėkmingai parsigabeno namo.
Lietuvoje dar turime du Ka-6CR, kuriems dėl kiek kitokio liemens skerspjūvio bei dėkingesnės gaubto formos "cabrio" kabiną pritaikyti yra lengviau, nei Ka-6E. Tereika tik iniciatyvos.

[ Redaguota Pn Rgp 16 2013, 11:19 ]
Į viršų
Renatas
Tr Grd 09 2015, 10:54
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Buvęs mano Ka-6E toliau sėkmingai skraido Italijoje. Šią vasarą vėl teko su juo paskraidyti - dabartinis jo šeimininkas Alessio sklandytuvą buvo atsigabenęs į Tarptautinį VGC sąskrydį Olandijoje. Taigi, liepos 31d. su buvusiuoju LY-GSR (dabar - D-6706) pavyko 102 km maršrutą nuskrist (nuo Terlet'o iki Vokietijos sienos ir atgal), tiesa, ne "cabrio" variantu.


Bet "cabrio" labai knietėjo išbandyti. Bet tai man pavyko su kitu sklandytuvu - Ka-6CR (D-8608), kurį geranoriškai skolindavo olandas Thomas van der Ven'as:


Su "CR" atvira kabina skraidžiau tik vieną dieną (rugpjūčio 1d), bet to visiškai pakako (kitomis dienomis jau dėdavau standartinį gaubtą). Faktas, kad tokiam skrydžiui reikia atitinkamai pasiruošti, nesvarbu, kad aerodrome oro temperatūta +30'C. O aš pakilau ant galvos teturėdamas tik beisbolo tipo kepurę ir akinius nuo saulės. Taip ore ištvėriau daugiau, kaip 3 val. Vis norėjosi skristi kuo lėčiau (dažnai - ne daugiau 80 km/val) ir kuo žemiau (nes oras šiltesnis). Ausyse pastoviai šniokštė vėjas. Bijojau, kad ausų uždegimo neįsitaisyčiau, tad galvą teko nuolat palenkti į priekį. be to, viso skrydžio metu viena ranka laikiau kepurę (kad nenupūstų). Bandžiau apsukt atvirkščiai - snapeliu atgal, bet tai mažai tegelbėjo. O užeidinėjant tūpti, kuomet sklandytuvo valdymui prireikė abiejų rankų, kepurę visvien sėkmingai praradau. Taigi, romantikos, kokios tikimasi stebint nuotrauką žemiau, aš, deja, negavau.


Bet pats dėl to kaltas. Neįvertinau, kad skrendant "cabrio" šilčiau apsirengia net suomiai...


Tačiau "cabrio" su savuoju Ka-6E nusprendė išbandyti ir Alessio (atviroje Ka-6E kabinoje jis iki šiol dar nebuvo skraidęs). Prisimindamas savo "patirtį" patariau Alessio apsivilkt visus drabužius, kuriuos tik turi (jeigu vasarą atviroje kabinoje net suomiams šalta, tai ką jau kalbet apie italus). Pošalmio neturėjo. Tad galvą apsivyniojo skara (piratišku stiliumi), ausis užsikišo kamštukais ir pakilo. Nusileido po pusantros valandos ir kalendamas dantimis teištarė tik vieną žodį - fredo .
Tačiau sąskrydžio Terlet'e metu atviroje kabinote teko paskristi dar kartą, paskutinę reniginio dieną, kuomet netikėtai išsipildė mano sena svajonė išbandyti "Bufetą" (Slingsby T-21). Nors skridau "plika galva" (šalia sėdėjęs anglas net buvo trumpomis rankovėmis), tačiau šalta tikrai nebuvo. Gal todėl, kad "Bufetas" ore "plaukioja" lėtai - tik 50-60 km/val greičiu. Be to, tvyrojusi inversija neleido "prasimušti" aukščiau 1200m. Po 1:15 teko leistis, tačiau tikrai ne dėl šalčio - norinčių paskraidyti su šiuo egzotišku sklandytuvu visados būna daug.


Taigi, du skrydžiai ir ... visiškai skirtingi pojūčiai. Faktas, kad skrydis atviroje kabinoje turi savo "šarmo" ir gali suteikti daug puikių emocijų, žinoma, jeigu tinkamai pasiruoši. Na ir šiuo atveju - kuo lėtesnis yra sklandytuvas, tuo smagiau. Ka-6 "cabrio" kabinai jau yra greitokas.
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System