Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Įvykiai Lietuvoje ir pasaulyje :: LSSA Naujienos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lietuvos VGC klubo tikslai ir uzdaviniai
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
bence
Sk Kov 29 2009, 12:02
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Nuspremdziua parasyt klubo tikslus ir uzduotis, kad butu aiskiau tiek sveciam tiek mums kur link mes einame.Kvieciu visus ivardint savo prioritetus, jei tokie bus nepamineti, taigi noreciau sukonkretinti:
1. Sios svetaines turinio pildymas- atskleisti kuo daugiau istorijos puslapiu, pateikti kuo daugiau nepublikuojamu nuotrauku.Taip pat aprasyti visus sklandytuvus susijusius su musu istorija.beje uzsieniniu aprasymus beveik visus turime, tik reik verst is anglu k. (prisidekite!)
2.Dalyvavimas saskrydziuose uzsienyje ir Lietuvoje (gal net ju organizavimas)
3.Lietuvisku sklandytuvu breziniu atkurimas.Yra aparatu, kuriu breziniu nera islike , bet juos galima atkurt pagal islikusias detales, nuotraukas ir kt. Veliau visu brezinius galima butu publikuoti cia-butu vertinga info modeliuotojams ir siaip besidomintiems konstrukcijom
4.Lietuvisku skl. repliku statyba:bro-10, kpi-3 veliau bro-9 ir kt.
5.Aviamodeliai-replikos.Populiarinti tai tarp modeliuotoju !
6.Uzsienietisku sklandytuvu kolekcijos pildymas.Cia gal daugiau muziejaus reikalas, bet pas ka bus tie sklandytuvai reikalo nekeicia,svarbiausia , kad jie skraidytu Lietuvoj.Sarasas:
Grunau Baby
Goevyr 4
mu13d
Salamandra
rrg Ziogling
Bocian
Jaskulka
Olympia 416
Orlik standart
Kai-12 "Pajurietis"
ir kiti.jei ka praleidau irasysim.beje, siame sarase mazdaug paminejau , kuriuos dar imanoma gauti.Tu, kuriu jau nera aplamai islikusiu nerasiau.
7......
Į viršų
bence
Pr Rgp 20 2012, 01:07
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Na stai, po mano sio pasisakymo prabego siektiek laiko ir prisiminti si pranesima paskatino Darijaus pranesimas prie esag konstrukciju.
Citata:

Skaudu žiūrėti, kad beveik visos "ESAG konstrukcijos" temos panašios: konstatuojamas faktas apie dūlančius sklandytuvus.
Norėčiau šiek tiek nukrypti nuo temos. Jeigu kam nors pasirodys, kad nusikalbu (o taip manau pasirodys) - nesupykit, tiesiog klausiamąja forma noriu pamąstyti.
Šiandien kaip tik skaitinėdamas senus diskusijų pasisakymus perskaičiau mintį, kad atstatytas sklandytuvas turėtų būti privatus, kad juo pasirūpintų. Labai suprantama ir aš tam pritariu, tačiau privačiai tai finansuoti manau tikrai nėra taip įkandama statistiniam piliečiui.
Norėčiau paklausti kokia yra LSOS pozicija, konkrečiai galbūt geriausia būtų klausti asociacijos prezidento Beno. Ar pati asociacija neturi galimybės organizuoti (finansuoti) apleistų sklandytuvų restauravimą? O galbūt kažkas panašaus vyksta?
Žinoma sunku kalbėti nežinant pačios organizacijos virtuvės, finansavimo modelio ir t.t. Kodėl man kilo tokia idėja. Kaip žinia neseniai pats žvalgiausi nusipirkti sklandytuvą, žiūrinėjau įvairius variantus (tinkamus skraidymams ar tik restauravimui). Galiausia išsirinkau tą, kurio restauruoti nereikia, nors tai mane visai traukė, tačiau pabijojau, kad dėl nuolatinių komandiruočių ir šiaip įtempto darbo grafiko sklandytuvas per ilgai gali užsibūti dirbtuvėse. Prie kur aš lenkiu, esu susidaręs nuomonę, kad jeigu šiuo metu žmogus neturi laiko, bet nori paskraidyti sklandytuvais, kurie jam patinka, manau jis nepagailės pinigų. Kokia Jūsų nuomonė, ar nebūtų veiksmingas modelis, jeigu LSOS turėtų sutvarkytą sklandytuvą, o su juo skraidantys pilotai mokėtų pavadinkim eksploatacijos mokestį. Na aš čia bandau žiūrėti iš savo asmeninės pozicijos, bet tarkim jeigu iš asociacijos nario būtų imamas 60-80 lt/h mokestis (ne asociacijos nariui galima taikyti kitą tarifą), įvertinus realų valandų skaičių kiek galėčiau per metus paskraidyti - negalvočiau apie nuosavo sklandytuvo įsigijimą.
Žinoma galima sakyti, kad tokiems poreikiams pakanka klubo technikos, bet manau daugelis Jūsų suprastų mane, jeigu aš pasirinkčiau sumokėti 60-80 lt/h už tvarkingą sklandytuvą, negu dalyvaučiau klubo veikloje.
Žinoma, ši nuomonė tinkama tik kalbant apie pramoginį skraidymą, bet tikriausia LSOS sportu ir nelabai rūpinasi (čia vėlgi spėjimas nežinant asociacijos veiklos detalių).
Taigi glaustai apibendrinant, galiu pasakyti, kad jeigu asociacija sutvarkytų vieną kitą sklandytuvą ir atsirastų norinčių jais paskraidyti (ir suprantančių jog už eksploataciją reikia šiek tiek sumokėti), manau būtų galima po truputį bandyti gelbėti istoriją.
Ačiū už dėmesį, laukiu Jūsų pastabų ir gal dar padiskutuosim


Taigi galima ir padiskutuoti sia tema.
Neskraidantys lietuviski aparatai arba tiesiog ju neegzistavimas -''liudesys'' netik musu asociacijai, bet ir aplamai musu kulturai, aviacijos istorijai.Deje tokia situacija susikloscius ne del vienos priezasties, bet del ju visos eiles.Kalbet apie kiekviena is ju nera prasmes, kol nera kalbanciu ir veikianciu.Paminesiu tik kelias priezastis , pacias svarbiausias.Pirmas dalykas finansai.Asociacija yra ne pelno siekianti organizacija ir pati pinigu neuzdirba.Paramos beveik negauname (dvieju procentu siuntejus skaiciuojam ant vienos rankos pirstu).Sias metais per aerokluba siek tiek nubyrejo raliui organizuoti, bet jam viska ir isleidom.Beto , kalbant apie finansus, visi zinome, kad bendras turtas yra niekieno turtas.Tad mano nuomone butu tokia:orlaiviai vienareiksmiskai turi priklausyti privatininkams ir restauruojami paciu lesomis.Isimtis butu tik tokiai technikai kaip isvilktuvas, lektuvas pakelimui, amortizatorius (pastaraji jau turim!).
Sekancia priezasti ivardinciau kaip menka zmoniu motyvacija.Daugelis bandys viska suversti prioritetams, laikui ir t.t. Bet visi puikiai zinom is istorijos,kokiom salygom buvo statomi sklandytuvai ir kokias salygas mes turim siais laikais.
Tiesa, noreciau pasiulyti viena isimti del nuosavo asociacijos sklandytuvo.Manau, kad pritarsit ir kiti,reikia tureti sklandytuveli renginiam-paprasta kaip T-1 ,paskristi su amortizatorium ir pan.
Tureti orlaivi skirta kazkam isnuomuoti nera jokio tikslo:eksplotacijos kastai virsys pajamas, priziureti nebus kam, o pinigu nores visi ir daug.Zodziu kils virtine konfliktu.
Labai grazi ideja buvo Lietuvos aviacijos muziejaus-skraidanti ekspozicija.Muziejus turejo realu sanca atgaivinti kelias esag konstrukcijas remeju pinigais atlygiu uz skraidymais jais .Bet net savu eksponatu skraidinimo ideja nugeso. Manau, kad biudzetine istaiga kolkas yra nepajegi tokiems projektams (kaip laikas ir parode).
Lsoa yra ne sportininku asociacija, bet mes visaip stengsimes palaikyti jaunus ir seniausius sportininkus (veteranus), juolab, kad jaunimui seni orlaiviai yra kaip alternatyva pereinamo tipo orlaiviui.Kitiems metams yra planu (priklausomai nuo finansavimo) padaryti II-os klases klubines klases varzybas (orlaiviai, kuriu handicapas iki 86).Be abejo, esame atviri ir papildomiems pasiulymams.
Tikiuosi, Darijau, atsakiau i tavo klausima;)
Komentarai prie sios diskusijos parodys keliem zmonem visa tai rupi


Į viršų
Darijus
Pr Rgp 20 2012, 02:04
Užsiregistravęs dalyvis #223
Prisijungta: An Geg 10 2011, 02:39
Pranešimų: 41
Benai,

O kokia situacija asociacijoje su rėmėjų paieška?

Suprantu, kad dabar visi labai gražiai prisidengdami sunkmečiu ir šiaip begale kitų pasiteisinimų nenori remti nepelno siekiančių organizacijų, tačiau ar yra bandoma surasti rėmėjų, turiu omenyje ar asociacijoje yra asmuo užsiimantis tuo?

Puikiai suvokiu kaip tai sudėtinga, tačiau negilioje praeityje (pačios "krizės" metu) pirmininkavau KTU studentų atstovybėje ir kaip dabar pagalvoju jog tuomet pavykdavo surasti paramos (netgi ir grynais pinigais!) šios dienos akimis žiūrint visiškai absurdiškoms idėjoms ar renginiams įgyvendinti. Pats prisimenu kaip nuėjus pats potencialius rėmėjus drebėdavo kojos, tačiau įėjus į kabinetą jeigu pavykdavo susikaupti ir parodyti kad tiki savo idėja ir esu užsidegęs, kartais imdavo ir pavykdavo.

Mano asmenine nuomone, tokia asociacija kaip LSOS turi potencialą išgryninti bendrąją viziją bei protingai ją adaptavus konkretiems rėmėjams (nebūtinai susijusiais su aviacija) gal ir galėtų pavykti. Nesu aš gal šitos srities specialistas, ir galiu pasigirti tik studentiška patirtimi, tačiau manau mielai bandyčiau prisidėti prie iniciatyvos išsaugoti aviacijos istoriją.

Na o kita medalio pusė, nepabandysi nesužinosi... Bet galbūt tai jau daroma?
Į viršų
bence
Pr Rgp 20 2012, 04:12
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
situacija tokia, kad remeju ieskome visada, bet tik is ''savu'' rato.Beto niekas to nedare profesionaliai.Be abejo yra sveikintina iniciatyva tuom uzsimti ir galbut tai ir bus galimybe asociacijai isigyti ''renginiu'' arba kitaip ''reprezentacini'' sklandytuva.
P.S. Per vgc rali, is tarptautinio vgc klubo pirmininko gavau pastaba, kad as perdaug viska darau vienas, reik darbu pasidalint su visais...
Į viršų
Darijus
Pr Rgp 20 2012, 06:04
Užsiregistravęs dalyvis #223
Prisijungta: An Geg 10 2011, 02:39
Pranešimų: 41
Su tarptautinio vadovo nuomone, kad darbus dalintis sutinku visu 100%. Esu kažkada girdėjęs pasakymą - geriausias vadovas ne tas, kuris pats, o kurio padėjėjai geriausia dirba

Aš asmeniškai tą "reprezentacinį" sklandytuvą (jei jau taip pradedam vadinti) matau kaip kabliuką, kuris gali sudominti rėmėją. Kaip žinia rėmėjai dažniausia kažko nori už paramą, taigi kažkodėl prieš akis iškilo vaizdas, kurį mačiau zoologijos sode (kad ir koks keistas palyginimas). Turbūt visi matėt: "Tigrą globoją Swedbank" ar kažkaip panašiai. Kodėl negalėtų būti: Lietuvos aviacijos istorija rupi įmonei "XXX". Na sakykim ant to pačio reprezentacinio sklandytuvo priekabos ar vėliavos. Manau pakankamai unikali reklama būtų, juolab kad aviacija visad traukė smalsuolius, tai manau tikrai atsirastų įmonė, kuri norėtų figūruoti tarp jų.

Pirmi žingsniai: 1. Komercinio pasiūlymo paruošimas; 2. Potencialių rėmėjų analizė.

Na aš nesu asociacijos narys (bent jau kol kas. Reik licencija išsilaikyt pirmiausia ), ir kaip minėjau nesu šios srities profesionalas, tačiau turiu šiek tiek patirties ir kas svarbiausia turiu keletą pažįstamų, kurie turi daugiau patirties. Tad galėčiau pamėginti kažką sugeneruoti, gal ir pavyktų...

Tik dar klausimas, Benai, norint visa tai pamėginti reikia šiek tiek išgrynint pačią reprezentacinio sklandytuvo idėją. Tu pats turi idėjų koks konkrečiai modelis būtų, kodėl jis toks svarbus Lietuvos istorijai ir panašiai. Nes tai pakankamai svarbu geram pirmam įspūdžiui O gal apie visa tai reikėtų tiesiog gyvai padiskutuoti, kad netaptų forumas chat'u?

Beje, dar klausimas apie pačia LSOS. Ar ši asociacija turi valdybos narius, kuriems priskirtos atitinkamos užduotys, tikslai ir pareigos, ar kaip minėjai esu tu ir būrys patarėjų?
Į viršų
mindozee.mig3
Pr Rgp 20 2012, 07:02
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: Tr Lie 02 2008, 08:24
Vieta: N.Akmenė
Pranešimų: 263
O kokios galimybes isigyti privaciam asmeniui, kad ir ta pacia "Nida" ?
Į viršų
Tinklalapis
Renatas
Tr Rgp 22 2012, 05:13
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Pritariu, kad remeju galima rasti visuomet. Problema - kaip juos sudominti. Net stebiuosi, kaip kartais visiskai absurdiskiems "projektams" surandami mecenatai, o konkrecios idejos neatkreipia remeju demesio. Pavyzdys is savo nevykusios veiklos - vienai agenturai pasiuliau surasti remeja sklandytuvo priekabai nudazyti - galejo rasyti ant jos bet ka, kas tik mecenatui atrodytu naudinga. Jokios "reklaminio ploto" nuomos, tik uz savo ideju igyvendinima reikejo susimoketi. Pradzioje keli domejosi, bet ilgainiui ... priekaba nudaziau savomis lesomis . Aisku, kad nemokejau "parduoti" savo idejos. Bet tikrai yra zmoniu, kurie tai sugeba. LSOA toks asmuo tikrai praverstu.
Atsiprasau uz "svepla" teksta - rasau is telefono, nes dabar esu ne Lietuvoje

[ Redaguota Tr Rgp 22 2012, 05:23 ]
Į viršų
Flyer
Pn Rgp 24 2012, 07:42
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Norint sudominti remėją, reiktų darkyti istorinį/atkurtą orlaivį, kas žinoma negalima (nebent labai minimaliai), vienintelis patrauklus būdas, kaip minėjo Renatas, priekabos dažymas. Taip pat, jiems reiktu kažkokio tai garanto, kad ta priekaba "judės" o ne stovės uždaryta kur nors garaže. Labai relus variantas pagaminti T-1 sklandytuvą, ir su juo dalyvauti visur kur tik įmanoma, pašaudant amortizatorium.
Visdelto, Manto Anbukas, yra įrodymas, kad finansavimą galima gauti ir be didelių isipareigojimų.
Na, o dėl Nidos isigijimo, tai manau šansų nedaug. Muziejus neleis, tuo labiau tie žmonės kurie jį turi.
Į viršų
Darijus
Sk Rgp 26 2012, 11:22
Užsiregistravęs dalyvis #223
Prisijungta: An Geg 10 2011, 02:39
Pranešimų: 41
Flyer rašė ...

Norint sudominti remėją, reiktų darkyti istorinį/atkurtą orlaivį, kas žinoma negalima (nebent labai minimaliai)


Nesutinku su tavimi. Gulintys angaruose, sandėliuose ar net patvoriuose - čia yra sklandytuvų darkymas, o ne reklama ant tvarkingo sutvarkyto sklandytuvo liemens.

O dėl reklamos, tai be priekabos yra ir kitų būtų. Reik tik vaizduotės: "Flaikės", vėliavos ir panašiai...
Į viršų
bence
Pr Rgp 27 2012, 12:46
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Darijau, tu turbut ir pats supranti, kad jau prisikalbejai:)
skiriam tave bosu sitame reikale!Smulkmenas aptarsim meilu;)
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System