Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Kiti dalykai :: Pokalbiai apie viską.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
I ka gali pavirsti BLANIK'as
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Renatas
Pn Lie 03 2009, 04:37
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Bandymu motorizuoti BLANIK'a yra daug (ir Lietuvoje skraido ju ne vienas). Esu net mates sio sklandytuvo su i liemeni ileidziamu varikliu nuotrauku (padaryta gan profesionaliai). Bet toki varianta isvydau pirma karta (rusu skelbimas ebay tinklalapyje):
For sale used 2-seat glider L-13 Blanik (made in Czech Republic) with engine ROTAX-582. All aluminum. Registration # RA-0890G. Inspection was good till 27.02.2009.
Engine is a new one (35 hours total time) as well as a prop IVOPROP (35 h total) and new wings (35 hours total). The body and tail are in a good shape.
Rate of climb with 2 pilots and full gas tank (40 l) – 3 m/s. Cruise speed up to 150 km/h. Flying with engine is identical to flying on a non-engine glider. When flying on idling it glides down 1.8 m/second. It is very handy for glider flying lessons since you can fly in circles without too many take offs and landings. All books and logs are supplied.


Located in Petropavlovsk-Kamchatsky, Russia.








[ Redaguota Pn Lie 03 2009, 04:58 ]
Į viršų
Renatas
Pn Lie 03 2009, 05:00
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Dar keletas vaizdeliu:


Į viršų
sky76v
Pn Lie 03 2009, 08:00
sky76v
Užsiregistravęs dalyvis #113
Prisijungta: Št Kov 28 2009, 03:48
Pranešimų: 97
Panašų prieš porą savaičių teko Šeduvoj matyt. Gaila, nebuvau fotoaparato pasiėmęs.
Į viršų
Kiras
Št Lie 04 2009, 07:48
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
Pakartosiu savo ankstesnį teiginį - tai sugadintas sklandytuvas.
Blanikas yra daromas tam, kad juo sklandytų, o šiuo aparatu galima tik skraidyti.

Žinoma, nesu nusistatęs prieš auksarankius meistrus, kurie sugeba atlikti tokius perdirbimus. Bet apie tai yra kiti forumai - pvz. aviakonstruktorių. Ten tokių orlėkių vieta.
Į viršų
bence
Sk Lie 05 2009, 12:21
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
sutinku su kiru,cia jau nebe sklandytuvas ir net ne moto sklandytuvas...
Į viršų
Renatas
Sk Lie 05 2009, 12:34
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Kiras rašė ...
Pakartosiu savo ankstesnį teiginį - tai sugadintas sklandytuvas

Taip, turbut labiausiai sugadintas Blanik'as koki esu mates.
Esu rases, kad motosklandytuvai skirstomi i 2 klases - touring ir soaring. Sio, manau, negalima priskirti nei vienai, nei kitai.
Į viršų
Juozas
Pr Lie 06 2009, 09:28
Užsiregistravęs dalyvis #23
Prisijungta: An Kov 11 2008, 09:32
Pranešimų: 82
Kirvio darbas.
Vargšas "Blanikas"...

[ Redaguota Pr Lie 06 2009, 09:29 ]
Į viršų
Renatas
Kt Sau 03 2013, 03:35
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Jau ir "reaktyvinis" Blanik'as:
http://www.youtube.com/watch?v=AibrkkBkGuI
http://www.youtube.com/watch?v=MZjYJQ8JAZA
Nuo aukščiau pateikto rusiško motorizacijos varianto, žinoma, skiriasi labai

Panašu, kad šis - su į liemenį įtraukiamu varikliu, tik kad nufilmuota labai nevykusiai:
http://www.youtube.com/watch?v=93FWELtiGOw

[ Redaguota Kt Sau 03 2013, 03:47 ]
Į viršų
Kestas
An Sau 29 2013, 09:44
Užsiregistravęs dalyvis #194
Prisijungta: An Lap 30 2010, 12:36
Pranešimų: 38
Patiko man pasakymas, tiems, kurie "prievartauja" siuos sklandytuvus - pirma lai patys pasikeicia lyti, o paskui tik motorizuoja...

Į viršų
Renatas
Tr Vas 10 2016, 09:17
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Dar vienas BLANIK'o "kankinimo" pavyzdys

Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System