Diskusijos
VGC Lithuania :: Diskusijos :: Kita :: Svetainės naujienos |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
Naujienos galerijoje |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
|
Autorius | Pranešimas | ||
bence |
| ||
VGC Lietuvoje įkūrėjas![]() ![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 1346 | papildziau galerija projekcijomis ir keletu nuotrauku su A.Kuzmicko sklandytuvais | ||
Į viršų | | ||
Renatas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37Pranešimų: 751 | Galerija tikrai ispudinga. Net stebiuosi, kaip Jums pavyko atrasti tiek daug idomiu istoriniu nuotrauku! | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
VGC Lietuvoje įkūrėjas![]() ![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 1346 | bus dar | ||
Į viršų | | ||
EG |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #9 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 10:27Pranešimų: 32 | Laukiam laukiam nesulaikiam, ypač laukiam BK 6 ir kt BK duomenų papildymo ![]() [ Redaguota An Bal 08 2008, 10:27 ] | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
VGC Lietuvoje įkūrėjas![]() ![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 1346 | cia keletas duomenu apie kauna is knygos planery cccp: BK-4 "Kaunas' ilgis 6,75 m aukštis 1,37m sparnu ilgis 14m sparnu plotas 13,2 m proilgis 14,8 profilis Go-549 stabilizatoriaus plotas 0,57 aukštumos vairų plotas 1,1 kilio plotas 0,2m posukio vairo plotas 0,85 eleronu plotas 2,9 sklandytuvo svoris 205 kg vietu skaicius 1 įkrovimas 22,3 kg/m kokybe 25 min žemejimas 0,8 m/s pagaminta vnt 1 pagaminimo vieta Kaunas, Lietuva | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
VGC Lietuvoje įkūrėjas![]() ![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 1346 | o cia bk-6 ilgis 7,37 m aukštis 1,38 m sparnu ilgis 15 m sparnu plotas 12,3 m proilgis 18,3 profilis Go-549 stabilizatoriaus plotas aukštumos vairų plotas kilio plotas posukio vairo plotas eleronu plotas 1,7 m sklandytuvo svoris 262 kg vietu skaicius 1 įkrovimas 26,8 kg/m kokybe 28 min žemejimas 0,7 m/s pagaminta vnt apie 60 vnt ( 2vnt skraide Kuboje) gaminimo vieta serija Simferopolio avia dirbtuvese pirmas egzempliorius pagamintas 1959m | ||
Į viršų | | ||
EG |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #9 Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 10:27Pranešimų: 32 | Ai gausis mums begalinė diskusija. Varčiau aš planery cccp ir man juokas suemė. Ten yra paveiksliukų knyga, pateikta keleta infomatyvių sakinių, numestos kelios projekcijos ir skurdoka duomenų lentelė. Kas liečia BK-4, mano galva geresnio leidinio už Šeremetjevo (1959m.) nėra. Na nerijus nepatingėjo įkelt http://www.vgc.lt/download.php?list.10 . Kas rinko iformaciją planery cccp (apie BK-4, viską nuo ten nukopijavo+išmetė lauk daug svarbių sakinių). Šerementjevas išsamiai aptaria ir BRO sklandytuvus su detaliais brėžiniais. Be to iš ko sprendžiat, kad BK-6 buvo naudojamas GOE-549 sparno profilis? Kad BK-4 jį turėjo tai faktas. Drystu teigt, kad 1959m Karvelis dairėsi jau kt profilio. Na faktas, kad FX-so tikrai nenaudojo, juos grūdo į plastikinius. [ Redaguota Tr Bal 09 2008, 06:37 ] | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
VGC Lietuvoje įkūrėjas![]() ![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 1346 | aciu Sermetejevui uz tai ,kad jis paminejo lietuviskus sklandytuvus, bet su jo isvadom reikia atsargiai, nes lietuviai jam buvo konkurentai ir visu pirma jis privalejo aukstinti tik rusiskas konstrukcijas.del to reik nekreipti demesio i jo replikas. o del bk-6 turiu keletos nerviuru brezinius naudotus serijinej gamyboj, manau tai pats geriausias irodymas | ||
Į viršų | | ||
Powered by e107 Forum System