Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Lietuviškos konstrukcijos :: Lietuviški motosklandytuvai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Elektrinis LAK!
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
sky76v
Pn Lap 06 2009, 04:22
sky76v
Užsiregistravęs dalyvis #113
Prisijungta: Št Kov 28 2009, 03:48
Pranešimų: 97
http://www.front-electric-sustainer.com/index.html
Į viršų
Flyer
Pn Lap 06 2009, 06:20
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Geras!
Į viršų
andrius
Pn Lap 06 2009, 06:32
Užsiregistravęs dalyvis #78
Prisijungta: Pn Spa 03 2008, 10:03
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 35
Tikrai labai įdomus sprendimas varikliuką su propeleriu įtaisyti priekyje- dėl svorio, saugumo, sparno apiputimo. Tik nelabai supratau ar šis varikliukas leidžia ir pakilti ar tik padeda sugrįžti namo(turbo variantas)

[ Redaguota Pn Lap 06 2009, 06:33 ]
Į viršų
sky76v
Pn Lap 06 2009, 07:47
sky76v
Užsiregistravęs dalyvis #113
Prisijungta: Št Kov 28 2009, 03:48
Pranešimų: 97
Pakilti neleidžia. Matyt, tokiai užduočiai ir propeleris būtų per žemai. Bet, kaip rašo, užtenka išvilkti į kokius 150 metrų, ir toliau iki termikų galima kilti su šiuo varikliuku.
Į viršų
Renatas
Pr Lap 09 2009, 02:33
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Sia schema jau naudoja cekai viename is savo ultralengvu motosklandytuvu (paieskosiu nuotrauku). Tik jie liemens sonuose dar yra padare specialius idubimus mentems, kad joms prigludus butu geresinis aptakumas. Propeleris, zinoma, didesnis, o ir aparatas pakyla pats. Nezinau del variklio (gal benzininis), nes idubimu dugne yra tarsi ausinimo angos. Sustabzius varikli jas uzdengia prigludusios mentes.
Elektiniai varikliai taip pat smarkiai kaista (ten srove zveriska - po 100A ir daugiau). Kad jiems butinas geras ausinimas akivaizdu apziurinejant naujausius elektroparamotorus (pastaraisiais metais elektros pavara tampa labai madinga). Belieka isspresti bateriju problema, deja, cia progresas zymiai letesnis, nei noretusi.
Savimeile glosto, kad visa tai pritaikyta, butent, lietuviskam sklandytuvui, bet gaila, kad ne musu salyje... Jei neklystu, LAK-17 "elektrifikaves" slovenas pradzioje planavo panaudoti serijini LAK-17T mechanizma, bet veliau, matyt, persigalvojo ir varikli sumontavo priekyje. Konstrukcija lengvesne ir paprastesne, tik nezinia, ar ilgiau naudojant mentes neapdauzys liemens. Pvz AMS kompanija (taip pat slovenai!) motosklandutuvui CARAT naudoja propeleri, kuri sustabdzius mentes atsilenkia i prieki.




[ Redaguota Pr Lap 09 2009, 02:34 ]
Į viršų
juozas m
Pr Lap 09 2009, 07:23
Užsiregistravęs dalyvis #91
Prisijungta: An Lap 25 2008, 07:59
Pranešimų: 7
http://www.compositairplanes.cz/en/
Į viršų
Renatas
Pr Lap 09 2009, 10:07
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Na stai, Juozas jau ir nuoroda idejo. Variklis, pasirodo, benzininis, o jo ausinimas issprestas labai originaliai.
Į viršų
andrius
Tr Rgs 22 2010, 05:41
Užsiregistravęs dalyvis #78
Prisijungta: Pn Spa 03 2008, 10:03
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 35
Puslapis atsinaujino http://www.front-electric-sustainer.com/

Įdomi naujiena, kad šių metų Friedrichshafen parodoje FES susitarė su Sportine Aviacija ir Ko, kad pirkėjai naujus sklandytuvus (LAK-17a, -17b, -19) galės įsigyti su FES sistema arba paruoštus sistemos sumontavimui.
Manau, kad šis susitarimas Sportinei Aviacijai šiuo metu ypač naudingas, nes susidomėjimas FES sistema turėtų gan greitai išaugti.

p.s. Yra trumpai aprašyti V. Mačiulio įspūdžiai http://www.front-electric-sustainer.com/Impressions%20about%20LAK-17B-FES%20from%20WGC%202010.pdf
Į viršų
bence
Tr Rgs 22 2010, 09:00
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
17 000 euru uz sia sistema...uz tiek gali kokiai 20-ciai metu i prieki nusisamdyti zmogu , kad tave veziotu is aiksteles! vienzo-per brangu dar kolkas
Į viršų
Renatas
Tr Rgs 22 2010, 09:27
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Man taip pat nesuvokiama tokia kaina. Manau, kad tai kainodaros problema. Elektromotoras ir dar bekolektorinis yra paprastas vos ne kaip mesmale (pastarojoje judanciu daliu yra net daugiau!). Vidaus degimo variklio, net 2-takcio konstrukcija yra zymiai sudetingesne ir tolerancijos paklaidos, ypac stumokio-cilindro porai - zymiai grieztesnes. Baterijos - kuo lengvesnes, tuo brangesnes, bet ir jos FES sistemai, kiek teko nugirsti, kainuoja apie 4 "kiloEurus". Elektronine dalis gali buti brangoka, bet tikrai ne penkiazenklis skaicius. Parodose jau ne karta teko matyti elektriniu skraidykliu ir paramotoru, bet ir jie, nors zymiai brangesni uz benzininius analogus, kainuoja perpus pigiau uz FES. Pati ideja - labai gera, tik kaina mistine (greiciausia, kad visa tai tikimasi brangiai parduoti kuriam nors gamintojui).
Teisingai Benas paminejo, kad uz tokia suma galima nusisamdyti pagalbininka ar net visa ju komanda ir ne vieneriems metams
Kazkur esu mates nuotraujas Blanik'o, kuriam i "nosi" labai kulturingai itaisytas viencilindris skysciu ausinamas SIMONINI Victor. Bergfalke's priekyje vietos, rodos, daugiau, nei Blanik'e... ziurek ir iseitu Front Petrol "Suteneris"

[ Redaguota Tr Rgs 22 2010, 09:40 ]
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System