Diskusijos

Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Renatas
Kt Bal 08 2010, 12:10
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Stai kaip graziai atrodo Belgijoje puikiai atrestauruotas Ka-2b (nuotrauka atsiunte jo savininkas - Bruno De Wouters). Tokiu sklandytuvu Lietuvoje dar nera, taciau pas mus skraido keli, labai artimi sio tipo "giminaiciai" - Ka-7 (sparnai tokie patys, skiriasi tik liemuo). Ka-2 - 100%-inis medinukas. Jo "brolis" - Ka-7 - "Miuncheno mokyklai" budingos misrios konstrukcijos (mediniai sparnai, liemuo is vamzdeliu, dengtas audiniu). Pastarajai koncepcijai labai istikimas buvo Egonas Scheibe, kurio firmoje pradzioje dirbo abieju minetu aparatu konstruktorius Rudolfas Kaizeris (kuri laika "pasiblaskes" tarp dvieju zinomu sklandytivu gamintoju jis apsisprende, pasirinkdamas Alexander Schleicher).



[ Redaguota Kt Bal 08 2010, 12:14 ]
Į viršų
bence
Kt Bal 08 2010, 09:54
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Renatai, brukstelkit ka nors apie ka-6 sklandytuvus
Į viršų
mindozee.mig3
Tr Rgp 29 2012, 11:48
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: Tr Lie 02 2008, 08:24
Vieta: N.Akmenė
Pranešimų: 263
Gal kam jau teko isbandyti ore Ka-2b? Idomu butu palyginti su Ka-7 ir Bergfalke.
Į viršų
Tinklalapis
bence
Kt Rgp 30 2012, 08:08
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Ka-2b nusipirkes turi aviacijos muziejus, skraido su juo Mindaugas Vilkas.Reiktu, kad jis papasakotu.Nezinau kaip sitas, bet ka-7 toli iki Bergfalkes....
Į viršų
Vilkas
Kt Rgp 30 2012, 08:24
Užsiregistravęs dalyvis #15
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 09:02
Pranešimų: 54
Su Ka2 paskrieti teko tik vieną kartą ir tai dėl dienos meto ir besibaigiančių gerų oro sąlygų tik valandą. Taigi, čia yra mano pastebėjimai kurių dauguma bus palyginimas su Bergfalke III:
1. Ka2 vairai yra gana jautrus, tikrai jautresni negu Bergfalkes, tai jauciasi vien skridime paskui lektuva. Taipogi buksiruojantis pedalai lyg guminiai, labai nori atsokt kai paspaudi.
Skriejime taip pat malonus, gal kiek maziau inertiskas lyginant su Bergfalke. Greiciai visi panasus, gal tik pora km/h mazesni negu Bf.
Kas buvo kiek netiketa skriejant termikuose - tai jog visi greta arba zemiau skriejantys sklandytuvai gana greitai ir be vargo aplenkdavo mane. Tai buvo pirmasis medinukas su kuriuo taip nutiko. Pvz. Bergfalke be didesnio vargo gali aplenkt auksciau skriejanti Blanika, dar pasigalinet su Jantarium.
Galbut del to kaltas mano mazas priskraidymas siu aparatu arba salyginai trumpi sparnai.
Aparato kokybe yra 1:24, zinoma po tiek metu ji jau yra ganetinai sumenkusi, tai pasijuto griztant atgal i aerodroma pries gana nestirpu veja.

Visumoje aparatas yra neblogas ir tikiuosi, kad Lietuvos Aviacijos Muziejus ji tikslingai ir sekmingai naudos.
Į viršų
Lin
Kt Rgp 30 2012, 02:41
Užsiregistravęs dalyvis #131
Prisijungta: An Rgs 01 2009, 03:29
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 171
Ka-7 keleivio akimis, labai nekomfortabilus sklandytuvas, vietos mazokai net man vejai pucia atrodo kiaurai, skrendi atrodo ne su sklandytuvu, kuris pagal viska turetu skrieti tyliai, o kaip su kokiu neivardijamu aparatu, kuris svokscia ir skleidzia keistus garsus... aisku tai nera pati svarbiausia sklandytuvo savybe, taciau malonumo su siuo skalndytuvu nepalyginamai maziau, nei skriejant su bergfalke, kuri kaip tikras "FALKE" isdidziai skrodzia dangu Jei kalbet apie dviviecius, as uz Bergfalke! Ypatingai superinis sklandytuvas tiems, kurie nori pradet mokytis skriet!
Į viršų
mindozee.mig3
Kt Rgp 30 2012, 06:56
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: Tr Lie 02 2008, 08:24
Vieta: N.Akmenė
Pranešimų: 263
Na aiskus lyderis kol kas Bergfalke Dar idomu butu isgirsti is Karolio kaip Bijave ore. Vietos ten tikrai turetu but ne maziau kaip pas Bergfalke.
Į viršų
Tinklalapis
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System