Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Kita technika :: Užsienio konstrukcijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
LCA-11 Topaze (SF-27)
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
bence
Pn Geg 28 2010, 10:12
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
idomus motorizavimas http://fr.advisto.com/petites-annonces-vendre/avions-ulm-helicopteres-158195.htm
Į viršų
Renatas
Pn Geg 28 2010, 11:51
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Cia vieno italo ideja, kuria dar pries 3-4 metus aptikau aprasyta www.sf27.de tinklalapyje (ten ji yra ir dabar). Variklis - 4 cilindru dvitaktis König SD570 (zvaigzdinis), propeleris - 120cm skersmens ir t.t. Pritaikius sulankstoma propeleri (pvz, kaip Technoflug'o Carat'e) sklendimo savybes turetu mazai besiskirti nuo nemotorizuoto SF-27. Panasu sprendima juk pasirinko ir slovenas, sekmingai "elektrifikaves" Lak-17a.



[ Redaguota Pn Geg 28 2010, 11:53 ]
Į viršų
Renatas
An Lie 13 2010, 05:05
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Parduodamo LCA-11 Topaze savininkas teigia, kad del amziaus (?) nusprende daugiau nebeskraidyti. Mineto sklandytuvo kaina jis sumazino iki 4000 Eur. Naujo savininko ieskos ir savo isdailintam Ka-2b.
Į viršų
bence
An Lie 13 2010, 09:26
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
butu kisenej keturi gabalai, net nesusimastes griebciau
Į viršų
Renatas
Tr Lie 14 2010, 11:21
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Neabejoju, nes sklandytuvas tikrai puikiai sutvarkytas (bent jau taip atrodo nuotraukose). Tas jo Ka-2b taip pat atrodo kaip saldainiukas, taciau kainos net neklausiau...
Į viršų
bence
Tr Lie 14 2010, 10:10
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
nezinau kaip ka2 bet ka-7 neimciau uz dyka, kad ir koks bebutu... viduj svilpia, vos susisneket eina, leidziasi kaip plaktukas, vietos viduj maziau nei blanike...
Į viršų
bence
Tr Lie 14 2010, 10:52
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
o cia idomus spatz motorizavimo variantas http://www.skysupermarket.com/scheda1.htm?progr=14686&l=2&x10genere=2&x10tipo=1
Į viršų
Renatas
Kt Lie 15 2010, 05:40
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Oho! Tikriausia tuos variklius galima nesunkiai uzdeti bei nuimti

[ Redaguota Kt Lie 15 2010, 05:40 ]
Į viršų
Juozas
Kt Lie 15 2010, 11:19
Užsiregistravęs dalyvis #23
Prisijungta: An Kov 11 2008, 09:32
Pranešimų: 82
Panašu, kad taip.
Į viršų
Renatas
Pn Lie 16 2010, 12:56
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
bence rašė ...
nezinau kaip ka2 bet ka-7 neimciau uz dyka, kad ir koks bebutu... viduj svilpia, vos susisneket eina, leidziasi kaip plaktukas, vietos viduj maziau nei blanike...

Sprendžiant iš Ka-7 apibūdinimo, Bergfalke II - pranašesnis? Kiek pamenu skrydį Bergfalke IV (VGC sąskrydžio Slovakijoje metu), antroje kabinoje buvo ankštoka.

Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System