Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Lietuviškos konstrukcijos :: B.Oškinio sklandytuvai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
B.Oškinio Bro 12
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
bence
Pn Spa 02 2009, 03:47
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
teko isgirsti amzininku, skraidziu dvyliktuku...Pasirodo, tai buvo puikus aparatas.kaip sake J.balciunas: is karto jautesi, kad skrendi sklandytuvu, o ne bombonesiu (cia jis turejo galvoje blanikus ir pajuriecius).Pasak ir kitu pilotu si broske buvo gan jautriu vairu, be galo manevringa, bet kartu ir labai pastovi termikuose.Kas paskrisdavo su 12-tuku tai su mak-15 jau nebenoredavo skrist(anas buvo nenuvaldomas termike).Pasirodo ir pasaka apie bro-12 nora verstis i suktuka irgi buvo is pirsto lauzta.Ne vienas is skraidziusiu nepastebejo jokiu skirtumu nuo panasiu sklandytuvu, tame tarpe ir bk-4.Zinoma,dideliems perskridimams jis netiko, nors kaip prisimine V.Drupas buvo nuskrides penkiasdesimt km(vargsas nors buvo saziningai susimetes ant bk-4 statybos, niekaip neistaikydavo suskrist su pastaruoju, tai ir lakiojo su broske).Tiesa, reikia pastebeti, kad pastebetu marsrutu nebuvo del kitu priesazciu.Pirma, tai buvo daug norinciu skrist, o sklandytuvu nedaug, taigi nusileidimas i aikstele kazkur butu buves labai egoistinis poelgis ir t.t.
Manau , kad su bro12 galima drasiai nuskrist ir kokius 2-300 km geru oru, juk tiek nuskrenda net su prastesniais aparatais kaip grunau ar pan.
O del atviros kabinos privalumu, tai G.Ramoska pasakojo, kad jiem belaidant modelius pociunuose, vakare jie nepastebejo uzeinancios broskes, sklandytojui uzteko riktel iskisus galva per sona, ir vaikai bematant palaisvino kelia sklandytuvui:)
Į viršų
Kiras
Pn Spa 02 2009, 04:50
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
bence rašė ...

teko isgirsti amzininku, skraidziu dvyliktuku...Pasirodo, tai buvo puikus aparatas....

Pasirodo ir pasaka apie bro-12 nora verstis i suktuka irgi buvo is pirsto lauzta...

Turbūt, ne visi "amžininkai" taip šnekėjo. Gal vieniems patiko, kitiems nelabai. Gal mažiau patyrusiems pilotams tas vairų jautrumas ir sudarė keblumų.

O mintis apie BrO-12 norą verstis į suktuką paskelbta paties Gyčio Ramoškos. Taip, kad "pasaka" tai vadinti ne visai pritiktų.
Į viršų
bence
Pn Spa 02 2009, 07:07
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
nepatiko tik dviems: tai Kucinskui, kuris sugebejo isiverst i suktuka per pati pirma skrydi ir Garmutei,kuri skraide tik su Mucha ( bro-12 jai buvo nelygis....)
o del tos pasakos tai cia mes su tuo paciu Gyciu labai greit viska issiaiskinom iskur ta antis paleista.Ir tikrai ne Gycio sugalvota.pasirodo, kai musiski atrestauruota bro atveze i ekspozicija, vyko sioks toks pristatymas ir tas pats Kucinskas ir paleido ta anti
Į viršų
Renatas
Pn Spa 02 2009, 07:54
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Ziurint i plysinius uzsparnius/eleronus BRO-12 polinkiu virsti i suktika kazkaip nesinori tiketi. Sklendimo kokybei tokia sparno mechanizacija tik trukdo. Jeigu ir skrendant dideliais atakos kampais plysys nepadeda, kokia prasme tokia schema naudoti. Jei neklystu, keliamas isvilktuvu BRO-12 galejo kilti labai staciu kampu, tad iki reikedavo atsikabinti, sis sklandytuvas nesunkiai uzsiropsdavo iki 700-750m.
Į viršų
bence
Pn Spa 02 2009, 08:36
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
tuo metu buvo labai aktualu aukstai pakilti su isvilktuvo pagalba, nes nebuvo lektuvu.Broskes karjera panasiai ir baigesi, kai klubas gavo lektuvus.
Į viršų
Kiras
Sk Spa 04 2009, 03:53
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
bence rašė ...

nepatiko tik dviems: tai Kucinskui, kuris sugebejo isiverst i suktuka per pati pirma skrydi ir Garmutei,kuri skraide tik su Mucha ( bro-12 jai buvo nelygis....)
o del tos pasakos tai cia mes su tuo paciu Gyciu labai greit viska issiaiskinom iskur ta antis paleista.Ir tikrai ne Gycio sugalvota.pasirodo, kai musiski atrestauruota bro atveze i ekspozicija, vyko sioks toks pristatymas ir tas pats Kucinskas ir paleido ta anti

Na dabar situacija paaiškėjo.

O dėl šonuose atviro kabinos gaubto - tai toks konstrukcinis sprendimas turi tam tikrą privalumą: labai greit galima pajusti slydimą.
Į viršų
bence
Sk Spa 04 2009, 03:59
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
na ir siaip atvira kabina suteikia neiprastai maloniu pojuciu, aisku paskridus ilgiau,bet kokiu atveju tuos pojusius nustelbtu saltis
Į viršų
Renatas
Sk Spa 04 2009, 10:08
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Jau ne karta pastebejau, kad pojuciu paastrinimui Ka-6 savininkai papildomai pasigamina dar ir atvira gaubta ("cabrio"). Pries skridi belieka tik pasirinkti:










Atsiprasau, kad mano komentaras del atviros kabinos nukrypo nuo BRO-12 temos


[ Redaguota Pr Spa 05 2009, 10:36 ]
Į viršų
Kiras
Pr Spa 05 2009, 05:20
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
Žiūrinėjant BrO-12 nuotraukas, ši nuotrauka
http://picasaweb.google.lt/vgclithuania/BRO12#5387603260784528898
sukėlė tam tikrų minčių.

B.Oškinis mėgo konstruoti sklandytuvus pagal savo ūgį. (Prisiminkim BrO-3 "Pūko" istoriją.)
Šioje nuotraukoje Oškinio galva beveik remiasi į kabinos gaubtą. Todėl galvoju, kaip ten turėjo tilpti aukšto ūgio vyrai?
Į viršų
bence
Pr Spa 05 2009, 11:30
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
na kad tos vietos nera, tai jau ir taip aisku.O nuotraukoj matosi sedi ant parasuto tik uzsidejes dirzus, bet neuzsimetes parasutiniu dirzu.na zodziu ilipes siaip sau.didziausi vyrai, kurie skraide tai buvo Kucinskas ir Drupas.Vietos stoka lyg ir perdaug nesiskunde
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System