Diskusijos
VGC Lithuania :: Diskusijos :: Lietuviškos konstrukcijos :: ESAG konstrukcijos |
|
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >> |
"Nemunas" |
Eiti į puslapį << | |
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
|
Autorius | Pranešimas | ||
Renatas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37Pranešimų: 751 | Palyginimui - keletas Caproni Calif A21 nuotrauku. Vieno sklandytuvo savininkas, italas, matyt, vis dar jaucia sentimentus Sovietu sajungai (Italijos miesteliuose dar ir dabar galima rasti aiksciu, pavadintu Lenino vardu).![]() ![]() ![]() [ Redaguota Pr Lie 19 2010, 03:17 ] | ||
Į viršų | | ||
Renatas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37Pranešimų: 751 | Cia geriau matyti - I-CCCP![]() Atsiprasau, kad tema taip nukrypo nuo ESAG konstrukciju, bet vizualiai abu mineti sklandytuvai - kaip broliai. [ Redaguota Pr Lie 19 2010, 03:25 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Kt Bal 24 2008, 11:25Pranešimų: 9 | Nemuno ir Nidos temų pabaiga susijusi daugiau ne su techninėm problemom (nors jų ir buvo), bet su gamyklos reorganizacija. Naujasis ESAG direktorius A. Jonušas (ką tik sugrįžęs iš Kubos ir pakeitęs K. Juočą) apkapojo visas "perspektyvines" ir nenešančias pelno temas, palikdamas tik LAK-12. Taip baigėsi Nemunas, Nida ir kitos V. Pakarsko rožinės svajonės, tarp kurių buvo ir pilotažinis lėktuvas, ir kiti eksperimentiniai projektai (ELA-1 ir t.t.). Konstravimo skyrius (SKTB) buvo atskirtas nuo gamybos (ESAG), prasidėjo "šaltasis karas", kuris niekam nieko gero neatnešė. Nemunas buvo per sudėtingas aparatas (konstrukcija ir technologija), kaip ir po jo sekusios kai kurios konstrukcijos LAK-15, LAK-20. Bet čia tik mano nuomonė...:D | ||
Į viršų | | ||
bence |
| ||
VGC Lietuvoje įkūrėjas![]() ![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #4 Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16Vieta: Kaunas Pranešimų: 1346 | Sekmadieni nusisypsojo laime suskrist su lak-20, bet kazko ispudingo nepatyriau...lak-12 mielesnis, na gal reik priprast, paskriet marsrute... | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Kt Bal 24 2008, 11:25Pranešimų: 9 | Taip, Kalifas buvo vienas iš prototipų formuojant Nemuno koncepciją. Bet ne konstrukciją, nes jis metalinis. Pirmoji Klemo motosklandytuvo versija buvo "Sirijaus 2" tipo su žiedu ir sraigtu liemenyje. Buvo gaminamas maketas natūriniams bandymams. Galutinai pasirinktas variantas su pakeliamu varikliu ir sparnu iš 3 dalių. Varikliui reikėjo milžiniškos išpjovos liemenyje ir sparno centrinėje dalyje. Vien variklio dangčiai buvo iš 6, ar 7 atskirų dalių - ko gero su jais niekada ir neskraidė (t.y. neįtraukinėjo variklio ore). Prieš temos pabaigą buvo bandoma bemotorė versija - dvivietis sklandytuvas LAK-8. | ||
Į viršų | | ||
Antanas |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #169 Prisijungta: An Rgp 31 2010, 11:24Pranešimų: 16 | Sklido gandas kad Wilga "Nemuno" nepakeldavo, reikdavo su Antonu buksiruoti.. | ||
Į viršų | | ||
Renatas |
| ||
![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #24 Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37Pranešimų: 751 | Sunku tuo patiketi - jeigu pavykdavo pakilti naudojantis 2-takciu varikliu, surinktu is IZ'o detaliu, Wilga'i "Nemunas" negalejo buti "nepakeliamas". Juo labiau, kad buvo bandomas ir bemotoris "Nemunas". Su "Antose" si sklandytuva, greiciausia, tampydavo i 4 km auksti bandomiesiems skrydziams. [ Redaguota Pr Rgs 27 2010, 11:11 ] | ||
Į viršų | | ||
KL |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #40 Prisijungta: Kt Bal 24 2008, 11:25Pranešimų: 9 | Taip, į didesnį aukštį net ir lengvesnius sklandytuvus keldavo Antonas. Apie Nemuno bandymus galima Rolandą arba Vytą Sabeckį paklausinėti - jie tuo metu bandytojais dirbo. | ||
Į viršų | | ||
lietuss |
| ||
![]() Užsiregistravęs dalyvis #114 Prisijungta: Sk Bal 05 2009, 10:44Pranešimų: 119 | Nemunas![]() | ||
Į viršų | | ||
Kiras |
| ||
Kiras![]() ![]() ![]() Užsiregistravęs dalyvis #38 Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27Pranešimų: 575 | Dešinėje - sklandytuvo konstruktorius Klemas Juočas. Kairėje - variklio konstruktorius Vincas Lapėnas. | ||
Į viršų | | ||
Eiti į puslapį << | |
Powered by e107 Forum System