Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Įvykiai Lietuvoje ir pasaulyje :: LSSA Naujienos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Nematytas paukštukas
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Lin
Sk Rgp 22 2010, 01:18
Užsiregistravęs dalyvis #131
Prisijungta: An Rgs 01 2009, 03:29
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 171
Na, Renatai, pasiteisinkit!



Į viršų
Renatas
Sk Rgp 22 2010, 04:36
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Ech, ka cia pasiteisinsi... Yla is maiso greitai islindo - paslapti islakyti pavyko tik tris dienas. Savo sena svajone - ASK-14 i Lietuva parsiveziau treciadienio (08.18) popiete is tolimosios Siaures Airijos (3000 km automobiliu neskaitant 2-ju persikelimu laivais per Lamanso sasiauri ir Airijos jura).



Tai legendinio Ka-6 motorizuotas variantas. Nuo 1967 iki 1972 buvo pagaminti 3 sio motosklandytuvo prototipai (Ka-11, bei du Ka-12) ir 66 (62?) jau serijiniai ASK-14. Mano isigytasis - 28-asis (gamyklinis Nr.14028), pagamintas 1969 m.
Sio unikalaus aparato istorija butinai aprasysiu.

P.S. Mano turimi Ka-6E i DG-100 tikisi nauju savininku (noreciau, kad patektu tik i geras rankas...)


[ Redaguota Sk Rgp 22 2010, 04:44 ]
Į viršų
Lakas
Sk Rgp 22 2010, 06:03
Užsiregistravęs dalyvis #102
Prisijungta: Tr Sau 21 2009, 03:14
Pranešimų: 84
Tokio pukščio dar neturėjome Lietuvėlėje. Sveikinimai su puikiai atrodančiu pirkiniu. Gražių ir saugių startų!

Į viršų
andrius
Pr Rgp 23 2010, 11:32
Užsiregistravęs dalyvis #78
Prisijungta: Pn Spa 03 2008, 10:03
Vieta: Vilnius
Pranešimų: 35
Oho sveikinu! Butent tokie motosklandytuvai mane ir žavi - lengvučiai, pakankamai universalūs, o panaudojus nedidelę variklio galią (sumažinus vertikalų žemėjimą iki ~0,5m/s) galima sklesti kaip su aukštos klasės sklandytuvu

O variklis vis dar originalus? Dvitaktis Hirth? Visgi jam jau virš 40 metų

P.S. Dabar bus trečia registracija. Pirmoji buvo pas vokiečius http://rcawsey.co.uk/ask14.htm

[ Redaguota Pr Rgp 23 2010, 11:37 ]
Į viršų
Renatas
Pr Rgp 23 2010, 01:25
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Taip, variklis originalus - Hirth F10 K1A (deja, jau nebegaminamas), tik vietoje rankinio uzvedimo (virve) sumontuotas el. starteris. Generatoriaus nera, tad reikia laikas nuo laiko nepamirst pakrauti akumuliatoriu. Tiesa, buves savininkas gan idomiai issprende sia problema - ant priekabos stogo sumontuota nedidele saules baterija, kuri gali buti prijungiama prie akumuliatoriaus motosklandytuvui esant priekaboje.
Taip atrodo ASK-14 variklis:




Į viršų
Nerijus Korbutas
Pr Rgp 23 2010, 08:35

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Kt Vas 07 2008, 12:44
Vieta: Raseiniai; Lithuania
Pranešimų: 583
Sveikinimai !
Nekantriai lauksiu aprašymo, ir ne tik "sausos teorijos" t.y. pačio aparato istorijos, bet ir visos atsiradimo Lietuvoje istorijos, pirmųjų skrydžių įspūdžių ir t.t.
Nekantrauju išvysti ore!
Gerų skrydžių!
Į viršų
Tinklalapis
Lakas
Pr Rgp 23 2010, 09:40
Užsiregistravęs dalyvis #102
Prisijungta: Tr Sau 21 2009, 03:14
Pranešimų: 84
Lietuviškas klausimas Renatui!

O tai kiek kainavo tokis grožis??
Į viršų
Renatas
An Rgp 24 2010, 12:45
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Dabartines pries mazdaug 40 metu gamintu ASK-14 kainas nesunku suzinoti panarsius internete. Man tai uztruko mazdaug 4 metus ir jau buvau beprarandas vilti (nes sie motosklandytuvai vis labiau brango), kol visiskai netiketai pasitaike "iperkamas" variantas. Todel viska metes ir nukeliavau apie 6000 km (iki Siaures Airijos ir atgal). Kas yra plukdes sklandytuvo priekaba keltu (griztant su ASK-14 mat tai teko daryti net 2 kartus) zino ir apytikslia tokiu kelioniu kaina. Kiekvienas is proto kraustosi savaip... Yra statanciu pilis primenancius nuosavus namus, perkanciu sodybas prie ezero ar besipuikuojanciu prabangiais automobiliais. Mano prioritetai kiti...
Istorija ir aplinkybes, kaip ASK-14 pagaliau atsidure ir Lietuvoje, tikrai aprasysiu. Idomumo delei paminesiu, kad Siaures Airijoje yra tik vienas sklandymo klubas, ikurtas 1930 m (vienas is jo ikureju - ASK-14 buvusio savininko tevas). Aerodromas yra prie juros, ilankos pakranteje (kitame ilankos krante - Airijos Respublika). Klube skraide du ASK-14, dabar liko tik vienas. Pastarojo savininkas gyvena Airijos Respublikoje, taciau savo grazuoli motosklandytuva uzregistraves Jungtineje Karalysteje (ziur. nuotrauka). Kelione is namu i aerokluba Siaures Airijoje siam pilotui uztrunka apie 4 val.


Į viršų
Flyer
An Rgp 24 2010, 02:15
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Gražus aparatas, atrodo pernai Vokietijoje, teko sutikti ore
Į viršų
Lakas
Tr Rgp 25 2010, 05:09
Užsiregistravęs dalyvis #102
Prisijungta: Tr Sau 21 2009, 03:14
Pranešimų: 84
Manau visi turi džiaugtis, kad yra žmoniu , kurie nori ir gali nusipirkti tokius gražuolius. VGC Lietuvoje po truputi uzvaldo..
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System