Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Įvykiai Lietuvoje ir pasaulyje :: LSSA Naujienos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Dar vienas "Kalnu sakalas" Lietuvos padangeje!
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Nerijus Korbutas
Pr Geg 19 2008, 10:53

Užsiregistravęs dalyvis #1
Prisijungta: Kt Vas 07 2008, 12:44
Vieta: Raseiniai; Lithuania
Pranešimų: 583
Kaip manot jūs, bet mano nuomone šitą temą derėtų perkelti į skyrelį "Lietuvos VGC naujienos"
Į viršų
Tinklalapis
Renatas
Pr Geg 19 2008, 06:07
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Kiras rašė ...

Tai jei taip populiarus Lietuvoje tampa tas Bergfalke, tai reikėtų straipsnio-aprašymo. Su nuotraukomis, su projekcijų brėžinukais, su techninėmis charakteristikomis. Kad būtų galima įdėti į Skaitinių skyrių.

Beje, tadau Bergfalkės paveiksliukų: čia vienas, o čia kitas


Keliose nuotraukose nufotografuotos Bergfalke IV (D-9227 ir savadarbis motorizuotas variantas). Tai paskutine sio sklandytuvo modifikacija. Lietuvoje tokios nera, visos atsiveztos - Bergfalke II/55 arba Berfalke III. Minetos modifikacijos labai panasios, net sunku susigaudyti kuo jos skiriasi. Su IV-aja paprasciau - jos ilgesni ir be neigiamo streliskumo sparnai (cia panaudotas laminarinis Wortmann'o profilis bei zymiai efektyvesni Schemp-Hirth sistemos oro stabdziai), pakeista priekine liemens dalis (geresnis matomumas is kabinos). Svedai teige, kad sios Bergfalkes kokybe - 33-34 (pasiziurejus i handicap'us taip neatrodo)! Akivaizdu, kad si modifikacija modernesne uz anstesnes Bergfalkes, taciau IV-osios kaina daug, daug kartu virsija 10 euru .
Pastabejau, kad egzistoja labai daug tarpiniu Bergfalkes variantu: pvz. norvegai pardavineja Bergfalke IV, nors sklandytuvo liemuo - kaip III-osios; pernai Slovakijoje su Benu skraideme "atvirksciu" variantu - sparnai nuo Bergfalke III, o liemuo - IV-sios. Pirmoji i Lietuva atvezta Bergfalke turi tipiska kampuota II-osios modifikacijos gaubta, bet kilis didesnis - kaip III-osios. Dokumentuose nurodyta, kad tai II/55, nors kitos Svedijoje matytos Bergfalke II/55 buvo su "apgludintais" gaubtais. Aisku tik viena - nepaisant modifikaciju ivairoves tai labai vykes Egono Scheibe kurinys. Ne veltui Bergfalke daug metu Svedijoje buvo masiskai naudojamas sklandytoju mokymui (kai Lietuvoje - Blanikas).


[ Redaguota Pr Geg 19 2008, 06:12 ]
Į viršų
Kiras
Kt Geg 22 2008, 06:25
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
Taigi ir siūlau, Renatai, parašyti išsamų straipsnį apie Bergfalkes, visus jų niuansus ir techninius duomenis. Papildant nuotraukomis.
Į viršų
bence
Kt Geg 22 2008, 07:44
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Renatas yra parases puiku straipsni apie l spatz-55, neabejoju, kad parasys dar puikesnius apie bergfalke ,ka6 cr ir e modifikacijas.Renatai, darbai kaupiasi
Į viršų
lietuss
An Bal 07 2009, 12:28
Užsiregistravęs dalyvis #114
Prisijungta: Sk Bal 05 2009, 10:44
Pranešimų: 119
nagi, pilieciai, suskaiciukite visus atsiveztinius sklandytuvus ir aprasykite juo Aviacijos pasauliui. Galima ir ju parsigabenimo istorijas papasakot.
Į viršų
bence
An Lie 07 2009, 06:33
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
na sklandytuvu daugeja taip, kad net nespeju ju aprasyt.katik karolis, didzausias jurbarko aeroklubo entuziastas, pranese, kad parsiveze du prancuziskus paukstelius wa-30 ir wa-26.apie tai gal jis pats pridurs ka daugiau, o as parasysiu bendrai apie konstrukcijas.Beje jau esu prisizadejes parasyt apie sie-3, kuris net siuo metu skraido klubinej klasej.atlikau juo net test skrydi..
Taigi gretos pleciasi! Pasirodo turim sio puslapio gerbeju birzuose.isisnekejus paiskejo kad vienas entuziastas turi pajuriecio liemeni ir zada atkurti ji kaip skraidanti.
Į viršų
Flyer
An Lie 07 2009, 09:20
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Labai geros naujienos!!!
Sveikinu Karoli su naujais pirkiniais!
Į viršų
Renatas
Tr Lie 08 2009, 12:23
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Prancuzisku sklandytuvu Lietuvoje, rodos, iki siol dar nera buve. Sie Wassmer'iai - pirmieji. Kazkur esu skaites, kad Wa-26/28 vairu mechanika gan sudetinga (arba neteisingai supratau). Idomu bus pamatyti gyva medini "rykli" (Squale) ...
Į viršų
mindozee.mig3
Pn Rgp 14 2009, 01:04
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: Tr Lie 02 2008, 08:24
Vieta: N.Akmenė
Pranešimų: 263
bence rašė ...

Beje jau esu prisizadejes parasyt apie sie-3, kuris net siuo metu skraido klubinej klasej.atlikau juo net test skrydi..


Benai, kada parašysi apie Sie-3? Labai domina šitas modelis.
Į viršų
Tinklalapis
Lakas
Pr Rgp 17 2009, 11:30
Užsiregistravęs dalyvis #102
Prisijungta: Tr Sau 21 2009, 03:14
Pranešimų: 84
Sveiki VGC bičiuliai. Įdomūs ištikrų šie aparatai, konstukciniu požiūriu labai panašūs. Prancuzai visokiu nesamoniu prigalvojoo, tikiuosi nesukels sunkumu eksplotuojant. Saviškio Wa-26 iki galo neišstudijavau- nebuvo tam laiko. Pagaliau prasidėjo atostogos,gal spėsiu ir į ora pakelti. Sklandytuvus radom Belgijoje ir tik operatyvumo dėka jie atsidurė Lietuvoje. Tiesa jie ne 10 ir ne 1000 Eur. kainavo, bet manau vertėjo ir laiko ir pinigų tam skirti. Wa-30 bolidas kokių reta. Tikras mersas vietos kabinoje atžvilgiu. Nesunkiai automobilines sėdynes imontuoti galima. Manau kažka reikės ir įdėti panašaus. Darbelio yra.. , bet manau darbus nudirbsim žiema,o dabar reikia skubėti jais pasidžiaugti ir kaip reikalas juos pravaikyti, kad visos kirvarpos ir paukčių lizdai iškristų laukan - bus mažiau darbo juos krapštant lauk P.S. atsiprašau wa-30 savininko, kad neatsiklausus foto idesiu.

[ Redaguota Št Rgs 18 2010, 02:08 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System