Diskusijos

Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
bence
Sk Grd 12 2010, 03:51
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
jeigu vejas tolygus-uztenka 6m\s ir maziau
Į viršų
bence
An Lap 20 2012, 05:13
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Nuotaikingas filmukas is pasiskraidymu siu metu rudeni.Nustebino, kad vejo stiprumas nera jau toks didelis, nes greta sklandytuvu sukiojasi ir parasparniai, nors kopos neaukstesnes nei Virbaliunai http://www.youtube.com/watch?v=x3aTPMFGHOU
Į viršų
Lin
Tr Lap 21 2012, 10:28
Užsiregistravęs dalyvis #131
Prisijungta: An Rgs 01 2009, 03:29
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 171
Atsizvelgiant i Lietuvos gamtos apsaugos visus draudimus, sakyciau gundanti alternatyva pasimegauti kopomis svecioje salyje
Į viršų
Renatas
Pn Lap 23 2012, 02:21
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Eik tu sau, kaip turėtų būti smagu. Ne kartą buvo kilusi mintis pabandyti tai virš mūsų kopų. Pvz, pučiant vakarų vėjui klaipėdiečiai parasparnininkai kartkartėmis palakioja marštutu "Smiltynė-Juodkrantė-Smiltynė". Kitose pajūrio vietose nelabai ir išsiteksi - dėl smarkiai išsikerojusio Palangos CTR.

"Pasivaikščiojimus" išilgai kopų dažnai propaguoja olandai. Filmukas - iš labai šaunaus Ka-6 gerbėjų tinklalapio:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nOjZym1nqAI#!

Minėtame tinklalapyje yra ir nuotraukų apie skraidymą pajūrio antvėjyje:








Į viršų
bence
Pn Lap 23 2012, 02:49
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Kaip sakoma: nepabandes -nesuzinosi amortizatoriu juk turim...
Į viršų
Renatas
Sk Lap 25 2012, 11:09
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Nežinu, kiek sudėtingas būtų startas amortizatoriumi iš paplūdimio pučiant vakariui. Stasiukas iš Klaipėdos pasakojo, jog reikia bent 7 m/s, kad su parasparniu būtų galima skrieti išilgai kopų tarp Smiltynės ir Juodkrantės. Sklandytuvui gal ir 5 m/s pakaktų, bet vakarinės kopos ten neaukštos.
Kita alternatyva - atskristi iki paplūdimio su ASK-14 ir "apčiupinėti" orą virš kopų.

Anglijos pajūryje su "plastmase" lakiojama visai sėkmingai:
http://www.youtube.com/watch?v=x46ffIbdRA0&list=LPpIjc4XnAGgo&index=2&feature=plcp

[ Redaguota Sk Lap 25 2012, 11:20 ]
Į viršų
bence
Pr Lap 26 2012, 12:28
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Na nera ten jos tokios zemos Ferdinadui Sulcui net pavyko rekorda padaryt! Tiesa, startas butu sudetingas-su soniniu veju.
ASK variantas turbut realiausias, manau pabandymui yra visos galimybes!
O vat su kitais sklandytuvais pakilt svarciau galimybe, jeigu taip is Nidos aerodromo su vincu? Kazkada su pasyviniu isvilktuvu bandem kelt parasparniu:be didelio vejo pavykdavo iskilt apie pora simtu metru.Teoriskai sklandytuvui kurio kokybe bent 20, turetu aukscio pakakt iki pliazo.Aisku reikalas atrodo rizikingai...



Į viršų
Renatas
Tr Lap 28 2012, 12:54
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
bence rašė ...

Na nera ten jos tokios zemos Ferdinadui Sulcui net pavyko rekorda padaryt!


Pamenu savo vaikystę, kai 1970m. su motina plaukėm "Raketa" iš Kauno į Klaipėdą. Tuomet, vos įplaukus į Kuršių marias, horizonte auksu nušvito sklandytojų kopa. Tas didybės įspūdis atmintyje išliko visam gyvenimui.
Gal tikrai kažkada ir dangus buvo "mėlynesnis", ir sniegas "baltesnis" , bet man jau seniai kirba mintis, kad sklandytojų kopa dabar yra gerokai žėmesnė, nei ją pirmą kartą išvydau.
Nežinia, kokio aukščio buvo Lietuvos pajūrio kopos tarpukariu. Tuomet, tikriausia, dar niekas nesmaigstė į smėlį užtvarų, kad kopų nenupustytų.
Žiūrint olandų filmukus nejučiomis imi lyginti jų pajūrio kopas su mūsiškemis, besidriekiančiomis tarp Smiltynės ir Juodkrantės. Olandiškos man atrodo aukštesnės:
http://www.youtube.com/watch?v=MIimNE4CG9I&feature=related

[ Redaguota Tr Lap 28 2012, 12:56 ]
Į viršų
bence
Tr Lap 28 2012, 02:00
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Teko skraidyt abiejose vietose.Olandijoj istiesu yra vietu kur kopos yra labai aukstos, bet nevisur.Ten kur matosi video kur skraido parasparniai-panasaus didumo ir Smiltynej tik link Juodkrantes mazeja.Mano manymu skrist tikrai galima ir Smiltynej, tik blogiausia kas galetu buti-nebus aukscio apsisukti.Prie atatinkamo vejo su parasparniu pavykdavo smiltynej iskilti i ''dvieju sparnu'' auksti, o tai jau apie 20m.Su sklandytuvu turetu buti dar auksciau, nes parasparni tokiam aukstyje jau ''isputinedavo'' del per mazo greicio (net su ekseleratorium).

[ Redaguota Tr Lap 28 2012, 02:01 ]
Į viršų
Renatas
Pr Spa 14 2013, 02:11
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Pasirodo, Naujosios Zelandijos pajūryje, pučiant >10 m/s pietvakarių vėjui (210-260') šlaito antvėjyje galima nuskristi net 224 km maršrutą (ten-atgal):








You"triūboje" mačiau panašių filmukų apie skraidymus antvėjyje Anglijos pajūryje, tik maršrutų atstumai ten žymiai trumpesni.

Tokių skrydžių N.Zelandijoje aprašymas (angliškai) žemiau:

Challenging Fun - Coast Runs in New Zealand
Looking at some of the recent OLC flights from New Zealand there is a number of high mileage flights. It is early spring in the Southern Hemisphere and the small but enthusiastic Auckland Aviation Sports Club has managed to exploit some robust Spring South Westerly's allowing them to do a remarkable flight affectionately called the "Coast Run". Located in the Northwest of Central Auckland at the Whenuapai Air Force Base, the club members are waiting for winds blowing with 20 - 35 knots between 210 - 260 degrees. The Coast Run takes them from Muriwai Beach down to Raglan and back, a round trip of 224 km, mostly done at altitudes below 1000 feet.
On one of the last September days Ian O’Keefe prepared a Grob 102 for a long and rough aero tow - into 40 knot plus winds - out to the starting point at Muriwai. On release he headed south: “The coast line is spectacular and is a mixture of rocky bush laden cliffs and large sand dune “cliffs” with tidal surf beaches below. Farmland backs onto sand dunes which are being severely eroded away by wind and sea. The glider flight is essentially a ridge running journey along and above the contours of the coast line. With high winds the amount of lift can be tremendous resulting in a type of pressure wave being produced in the front of the cliff allowing gliders to fly at least a kilometer or more out from the cliff edge.” Two significant sea crossings must be done during this flight, which is at the Manukau Heads, a 4 km distance and an 8 km jump at Port Waikato. “These sections require you to have sufficient height to make the transit across to cliffs on either side.”
During the climbing sections Ian slowed down, maintained the energy and took a deep breath; a lot of the flight is following the cliff’s top terrain. “Although one might expect turbulence at lower levels, surprisingly it is very smooth which means that you feel like that you are flying on rails. The flight is not technically difficult unlike typical thermal cross country flights, however you must be very focused as the high winds sweeping over undulating cliffs can create dead air spots and sink in some areas. Also typical with such conditions is nasty squally rain troughs that sweep in.”
This means either to turn back and wait further down the coast, or if these rain squalls do strike to fly on in some heavy rain. However the winds do increase and keep the glider aloft, but lessen once the shower has moved through. “You also need to watch out for hang gliders and sea birds when they are flying during less extreme wind conditions.” On a good day this trip can be done up and down several times. There are some landout options on the beaches, as long as the tide is out. In the end, getting home from the Muriwai beach cliffs to the airfield is another technical issue. It needs about 1800 - 2000 feet to obtain the final glide back home, not always possible. "Although most days we make it home, even with a PW5."
“We have many gliders pilots to thank who pioneered the flights and made this spectacular run achievable for the rest of us. Pilots new to this flight must have a check flight with our specialist instructors, followed by flying as a group with others in a single seat ship.” Auckland’s pilots plan these flights thoroughly. They provide a retrieve crew and a person appointed to follow the pilots’ progress via tracking devices. A great working team! Coast runs are usually achieved 3-6 times a year. Ian explains: “It is an incredible flight and we are very privileged that we get to do it.

[ Redaguota Pr Spa 14 2013, 02:13 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System