Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Sklandymo istorija :: Sklandymo istorija Lietuvoje
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Sklandymo istorija Lietuvoje 1931-1944m
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
sky76v
Tr Bal 13 2011, 08:34
sky76v
Užsiregistravęs dalyvis #113
Prisijungta: Št Kov 28 2009, 03:48
Pranešimų: 97
Apibendrinant:
Mokomasis - paprastos konstrukcijos (liemuo - „tvorelė“ arba sija, stačiakampio plano sparnai), nelabai sudėtingai pastatomas ir remontuojamas, kuklių sklendimo savybių - tinkamas trumpiems „pašokimams“ ir sekundžių ar minučių eilės paskridimams. Nors patyręs pilotas esant geroms oro sąlygoms galėtų juo ir paskrieti. Gali būti su gondola, kuri šiek tiek gerina skridimo savybes, tačiau nepatyrusiam pradinukui gali kliudyti, ir būti papildomas nuolaužų šaltinis nesklandžiai nusileidus (Zoegling, T-1, T-2, MOG).
Lavinimosi: tobulesnės konstrukcijos (su gondola arba profiliuotu liemeniu, sparnai trapeciniais galais arba suapvalinti), daug geresnių skriejimo savybių - tinka ilgesniems skriejimams virš šlaito arba išvilkimams lėktuvu. Jį valdyti reikia didesnės patirties. (RRG Falke, Grunau Baby, BrO-3)
Akrobatinis: išvaizda panašus į lavinimosi, skridimo savybės panašios ar kiek prastesnės, nes jo konstrukcija daryta tvirtesnė ir dėl to sunkesnė, kad patikimai atlaikytų akrobatinių figūrų perkrovas. (BrO-4, BrO-5)
Rekordinis - pagal savo laikotarpį tobulos konstrukcijos ir ypač gerų skridimo savybių. Paprastai - ilgasparnis, dėl to jo eksploatacija ir pilotavimas - ne naujokams. (Minimoa, BK-2).

Kaip sakė Kiras, griežtos ribos tarp jų nėra. Su daugeliu lavinimosi sklandytuvų galima atlikti kai kurias akrobatikos figūras, o išsilaikymo virš kopų rekordai siekti su lavinimosi sklandytuvais).
Į viršų
sky76v
Tr Bal 13 2011, 08:48
sky76v
Užsiregistravęs dalyvis #113
Prisijungta: Št Kov 28 2009, 03:48
Pranešimų: 97
Galbūt galima įvesti dar „sportinių“ sklandytuvų kategoriją - „rimtesni“, nei lavinimosi, tačiau nesiekia rekordinių idealo. Čia būtų ir pritaikyti terminiams skriejimams. Tačiau skirtumas tarp jų gal labiau ne konstrukcija, o panaudojimas. („Nerija“, „Termikas“, BK-1, Mü-13, nors pastarasis arčiau rekordinių).

[ Redaguota Tr Bal 13 2011, 08:57 ]
Į viršų
Renatas
Kt Bal 14 2011, 05:32
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Manau, kad Mü-13 - vienas iš geriausių, kas tuomet turėta Lietuvoje
Į viršų
sky76v
Pn Bal 15 2011, 08:58
sky76v
Užsiregistravęs dalyvis #113
Prisijungta: Št Kov 28 2009, 03:48
Pranešimų: 97
Pasitikslinau Mü-13 charakteristikas - su metru trumpesniais sparnais panašios kaip Gö-3 „Minimoa“, tad galima Mü-13 priskirti prie rekordinių, kaip ir „Falkę“ prie savo laikotarpio sportinių.
Į viršų
gaurai
Pn Bal 15 2011, 10:47
Užsiregistravęs dalyvis #214
Prisijungta: Pr Vas 28 2011, 06:18
Pranešimų: 12
Dėkui už atsakymus, mu-13 jau ir buvau prie rekordinių priskyręs . Kadangi pas mane univere dėstytojai nėra aviacijos, o ypač sklandymo žinovai, todėl galvoju pridėti kiekvieno sklandytuvo tipo nuotrauką. Mokomojo dėsiu arba zoglingo arba T-1, lavinamojo - Falke "Sakalą", rekordinio minimoa "Biržietį", na ir aišku akrobatinio bro-4 "rūta" arba bro 5 "rūta II"
Į viršų
gaurai
Kt Bal 28 2011, 04:26
Užsiregistravęs dalyvis #214
Prisijungta: Pr Vas 28 2011, 06:18
Pranešimų: 12
Sveik, vėl. Informuoju, jog darbas jau kaip ir baigtas belieka laukti gynimo birželio viduryje. Norėjau paprašyti tik vienos paslaugos: gal kas turite Aviacijos pasaulio 2009 metų 11 numerį ir galėtumėte man pasakyti straipsnio "Sklandytojo Prano Požerskio pasakojimas" autorių, nes būdamas muziejuje sugebėjau neužsirašyti, o ten jau kaip ir veikti nelabai ką turiu, o vien dėl tokio menkniekio važiuoti nesinori.
Į viršų
KĘSTUTIS A.
Kt Bal 28 2011, 10:27
Užsiregistravęs dalyvis #62
Prisijungta: Pr Bir 30 2008, 03:04
Pranešimų: 32
Tame žurnale jei kalbi apie straipsnį ''Sapnų skrydžiai išsipildė'' autorius ir yra pats Pranas Požerskis.Bent jau kito straipsnio aš nerandu.
Į viršų
gaurai
Kt Bal 28 2011, 10:46
Užsiregistravęs dalyvis #214
Prisijungta: Pr Vas 28 2011, 06:18
Pranešimų: 12
jo būtent tas, nes aš šitą straipsnį buvau radęs dar ankstyvoje darbo stadijoje nusirašiau ką reikėjo bet molis net dorai pavadinimo neužsirašiau. Po to šitam internetiniam puslapy radau P. Požerskio straipsnį, kuriame pateikiama informacija sutapo su mano nusirašytąja tai ir pagalvojau, jog toks buvo straipsnio pavadinimas koks nurodytas šiame puslapyje esančioje publikacijoje. Na vnž dėkoju iš visos širdies geras žmogau, sutaupei man valandą!! .
Į viršų
KĘSTUTIS A.
Pn Bal 29 2011, 12:04
Užsiregistravęs dalyvis #62
Prisijungta: Pr Bir 30 2008, 03:04
Pranešimų: 32
Nėra už ką dėkoti.Sėkmės!
Į viršų
gaurai
Št Bir 25 2011, 10:24
Užsiregistravęs dalyvis #214
Prisijungta: Pr Vas 28 2011, 06:18
Pranešimų: 12
Kaip ir žadėjau įkėliau darbą į intiką ir štai nuoroda:
https://rapidshare.com
Darbas ilgokas, tad nemanau, kad bus daug drąsuolių kurie visą jį skaitys, na bet jei kažkas vis dėl to sumanys tam savo laiką paaukot, tuomet sėkmės.

[ Redaguota Sk Bir 26 2011, 01:45 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System