Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Kiti dalykai :: Pokalbiai apie viską.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Registruojam sklandytuva (patarimai)
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
bence
Tr Rgs 07 2011, 09:04
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Kadangi paskutiniu metu sulaukiu vis daugiau klausimu, kokiu reikia dokumentu ir nuo ko pradeti, pabandysiu cia trumpai viska isdestyti.
Jei vis del to , vis dar liktu kazkas neaiskaus, kreipkites cia www.caa.lt Tai ju darbas!
Taigi, sklandytuvas gali but perkamas is svetur ir jau registruotas Lietuvoje.Nuo to priklauso kokios bus imokos ir kokie reikalingi popieriai.
A) Pirkimas is uzsienio.
Dar pries perkant,pasirupinkite , kad savininkas isregistruotu orlaivi ir iteiktu jums arba pasirupintu, kad vietine tos salies caa atsiustu jums ISREGISTRAVIMO PAZYMEJIMA arba kitaip DEREGISTRATION CERTIFICATE
Jei orlaivis yra sertifkuotas-tinkamumas skraidyti arba kitaip A Certificate of Airworthiness (CofA) yra butinas, kadangi siuo metu Lietuvoje nera dar ne vienos istaigos galincios pagal galiojancius istatymus ivertinti ir uztikrinti ,kad orlaivis tinkamas skraidyti.Ar jusu perkamas aparatas yra sertifikuotas ar ne galite pasitikrinti siame sarase (jis vadinamas anexII) http://www.dg-flugzeugbau.de/Data/annex-2.pdf
Beto, sertifikuotiems orlaiviams reikalingas technines prieziuros vadovas, kuriame turi atsispindeti kaip laikui begant bus uztikrinama gera orlaivio technine bukle.Sis blankas gali buti su sklandytuvu arba juos gali parasyti atatinkamos organizacijos ar ta reikala ismanantys specialistai.Nepainiokite technines prieziuros vadovo su orlaivio eksplotacijos vadovu.Pastarasis skirtas daugiau susipazinti su orlaivio valdymu, surinkimu,skrydziais ir t.t. Dazniausiai si knyga buna jau su orlaiviu ir jei parasyta ne anglu ar Lietuviu kalba -jums tiesiog reikes ja isversti i pastarasias kalbas.
Jei jusu orlaivis eksperimentinis, tinkamuma gausite ta pacia tvarka kaip ir Lietuvoj pagaminti savadarbiai orlaiviai:Pateiksite prasyma ir medziaga (foto, video, specialisto darbu ataskaita ir t.t.) , kuria remiantis galima bus ivertinti orlaivio bukle.
Taigi, civilines aviacijos specialistui pristatote siuos popierius:
1.Pirkimo-pardavimo sutartis (berods nuo siol laisva forma)
2.Isregistarvimo pazymejimas
3.Tinkamumo skraidyti pazymejimas arba prasymas ji gauti.Prie prasymo reiktu surinkti naujausius isleistus gamintojo biuletenius(jie dazniausiai publikuojami internete)
4.Paraiska iregistruoti orlaivi
5.Lietuviskas orlaivio eksplotacijos vadovas
6.Technines prieziuros vadovas (tik sertifikuotiems orlaiviams)
7.Savininko asmens dokumento kopija
8.Sumoketu mokesciu kvitas

rekvizitus mokejimui rasit cia http://www.caa.lt/index.php?337376790
I ta mokesti ieina registravimo mokestis , tinkamumo mokestis ir naujas borto zurnalas
Paraisku blankus rasite cia http://www.caa.lt/index.php?-1339640265
Jei ka praleidau,laikui begant bandysiu papildyt

[ Redaguota Tr Rgs 07 2011, 09:26 ]
Į viršų
bence
Tr Rgs 07 2011, 09:16
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Orlaivis perkamas Lietuvoj (jau esantis LT registre)
1. Pirkimo pardavimo sutartis
2.Tinkamumas skraidyt arba prasymas ji gauti (taip pat reiktu surinkti naujausius biuletenius)
3.Tas pats orlaivio iregistravimo blankas
4.Busimo savininko asmens dokumento kopija
5.Apmoketu mokesciu kvitas
Į viršų
bence
Tr Rgs 07 2011, 09:25
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Kad nereiktu knisti po seimo dokumentus, iskyriau aktualius mums mokescius.Nepamirskite, kad sie dalykai nuolat keiciasi...
orlaivio registravimą, kai maksimali sertifikuota kilimo masė iki 750 kg įskaitytinai -90 litų

orlaivio perregistravimą - 100 litų

orlaivio registravimo ženklo rezervavimą 6 mėnesiams 200 litų

orlaivio registravimo ženklo pasirinkimą registravimo metu - 100 litų

orlaivio tinkamumo skraidyti pažymėjimo ir tinkamumo skraidyti periodinės patikros pažymėjimo
arba orlaivio tinkamumo skraidyti riboto galiojimo pažymėjimo ir tinkamumo skraidyti periodinės
patikros pažymėjimo, arba leidimo skristi ir tinkamumo skraidyti periodinės patikros pažymėjimo,
arba specialiojo tinkamumo skraidyti pažymėjimo ir jo priedo išdavimą, kai maksimali sertifikuota
kilimo masė ne didesnė kaip 750 kg - 100 litų

orlaivio techninės priežiūros programos tvirtinimą - 100 litų

orlaivio žurnalo išdavimą - 30 litų


Į viršų
Duzgis
Tr Sau 11 2012, 07:49
duzgis
Užsiregistravęs dalyvis #13
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 03:03
Pranešimų: 10
Sveiki,
Kas priklauso į orlaivio riboto galiojimo komponentų darbų sąrašą?Kokie komponentai?
Dėkui už atsakymus

Į viršų
bence
Tr Sau 11 2012, 10:27
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Dazniausiai:
Atsikabinimo kabliai-reiktu sekti kiek startu jais padaryta
Prisirisimo dirzai (jeigu orlaivis ne eksperimentinis)
ir toliau pagal gamintojo reikalavimus
Į viršų
Darijus
An Rgp 21 2012, 04:33
Užsiregistravęs dalyvis #223
Prisijungta: An Geg 10 2011, 02:39
Pranešimų: 41
Turiu klausimą dėl sertifikavimo. Žiūriu į pateiktą nuorodą ir ieškau Morelli M100s. Kadangi jo nėra, tai kaip suprantu vadovautis reikia:
ITALY: All sailplanes designed before 1955, manufactured before 1975.

Mano sklandytuvas pagamintas 1965, bet pats modelis suprojektuotas 1958. Tai į pirmąjį kriterijų netelpa, o į antrąjį telpa. Tad paklausiu kaip programuotojas: čia tarp tų sąlygų AND ar OR'as

Morelli M100s sertifikuotas sklandytuvas?
Į viršų
bence
An Rgp 21 2012, 06:52
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
vienareiksmiskai -nesertifikuotas
Į viršų
Darijus
An Rgp 21 2012, 07:08
Užsiregistravęs dalyvis #223
Prisijungta: An Geg 10 2011, 02:39
Pranešimų: 41
O kokiu būdu man jį reikia registruoti? Kaip eksperimentinį?
Į viršų
bence
An Rgp 21 2012, 08:41
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
na jei jo dokumentai yra ne EASA forma ....(nepamenu nr) tai Lietuvoj jis bus eksperimentinis
Į viršų
Darijus
An Rgp 21 2012, 09:30
Užsiregistravęs dalyvis #223
Prisijungta: An Geg 10 2011, 02:39
Pranešimų: 41
Tiesiog keista, jeigu sklandytuvas yra įregistruotas Olandijoje, turi ten tinkamumą, tai kodėl tai neturėtų būti ir Lietuvoje, juk tai ta pati EU.
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System