Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Įvykiai Lietuvoje ir pasaulyje :: LSSA Naujienos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Sezono pabaigos naujienos
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Lin
Kt Spa 06 2011, 09:11
Užsiregistravęs dalyvis #131
Prisijungta: An Rgs 01 2009, 03:29
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 171
Rudeniui įpusėjus, kuomet dangus dažniau būna apniukęs, ir saulės spinduliai nebe tokie kaitrūs, atsiranda daugiau laiko veiklos analizei ir apmąstymams.
Visų pirma norime pasidžiaugti paskutine sensacija mūsų LSSA klube. Benvenutas Ivanauskas po dviejų metų restauracijos prikėlė skrydžiui vokišką sklandytuvą „Grunau Baby II b“. Taigi, šių metų rugsėjo paskutinė savaitė apvainikuota džiuginančiu Grunau šuoliu į dangų! Ne paslaptis, kad rugsėjo 30-ąją Benvenutas atšventęs savo 30-tąjį jubiliejų, iš tiesų pasidovanojo sau puikią dovaną, juolab, kad apie tokį skrydį svajota nuo pat vaikystės. Smagu kuomet svajonės virsta realybe.


Į viršų
Lin
Kt Spa 06 2011, 09:16
Užsiregistravęs dalyvis #131
Prisijungta: An Rgs 01 2009, 03:29
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 171
LSSA taip pat gali didžiuotis Ramūno Jurkšto atliekamais projektais, rugsėjo 25 dieną šilutiškis baigė restauracijos darbus prie savo, dabar jau, moto-sklandytuvelio JR-1. Sklandytuvui buvo pakeistas liemens balkis, padarytas atvirkščias sparnų strėliškumas, priekyje įstatytas jpx motoras, gale įdėtas ratukas bei pilnai pertraukta orlaivio danga.

Taip pat, visai ne per seniausiai, Ramūnas baigė restauracijos darbus ir prie ASK-14, kurio savininkas Renatas Samulėnas, parsivežęs motosklandytuvą iš tolimosios Šiaurės Airijos, 1969 metų gamybos unikalų aparatą nusprendė truputėlį pagražinti.
Į viršų
Lin
Kt Spa 06 2011, 09:18
Užsiregistravęs dalyvis #131
Prisijungta: An Rgs 01 2009, 03:29
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 171
Įsimintina diena LSSA veiklos sąraše yra užfiksuota ir rugsėjo viduryje, kuomet Pociūnų aerodrome vyko tradicinės sklandymo veteranų varžybos, kuriose susirinko buvę slandymo sporto šakos sportininkai. Susirinkusieji skraidė su Bergfalke III ir SZD Puchacz. Visi simboliškai skrido po vieną skrydį, jie turėjo kuo tiksliau paliesti sklandytuvo ratuku finišo liniją, kurią atstojo leidimosi vartuose patiesta gaisrininkų žarna. Visiems skridusiems su Bergfalke III talkininkavo, antro piloto kabinoje sedėjęs, Benvenutas. (Nuotraukos Janinos Paplauskaitės-Leonavičienės)



Į viršų
Lin
Kt Spa 06 2011, 09:19
Užsiregistravęs dalyvis #131
Prisijungta: An Rgs 01 2009, 03:29
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 171
Tiems, kurie nors truputi domisi Lietuvos aviacijos istorija, bus įdomu sužinoti, jog ir toliau yra tęsiami Bro – 10 „Pūkas“ gamybos darbai http://www.vgc.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?791 , bei pradėtas gaminti Bro – 9 „Žiogas“ http://www.vgc.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?2674 .

Taip pat, norisi pabrėžti ir tai, kad LSSA prezidentas Adomas Baublys atlieka remonto darbus prie sklandytuvo A – 15, siekdamas išlaikyti maksimalų šio sklandytuvo autentiškumą. Sudedami visi originalūs prietaisai, taisoma sklandytuvo kabina, perdažomas liemuo, naujai daroma priekaba transportavimui. Adomas Baublys vien šiuo projektu neapsiriboja. Pradėti intensyvūs darbai ir prie A – 11. Šiuo metu restauruojami pastarojo sparnai bei gaminamos naujos sklandytuvo uodegos plokštumos, nes originalios dingusios. Atsižvelgiant į sklandytuvo A-11 masę yra projektuojama ir speciali priekaba su keltuvu.

Įdomus faktas ir tai, kad paskutiniu metu, turbūt nusišypsojo sėkmė, nes visai atsitiktinai buvo atrasti rusiško KAI – 12 „Pajūrietis“ sparnai ir liemuo. Metalinės konstrukcijos „Pajūrietis“ toks pat kaip čekų dvivietis LF „Pionyr“. Sovietmečiu Lietuvoje „Pajūrietis“ buvo vienas iš pirmųjų ir pagrindinių, dviviečių mokomųjų sklandytuvų, tad siekiant įprasminti istorinius faktus, šiuo metu vedamos derybos dėl šio sklandytuvo dalių pirkimo.

Į viršų
Lin
Kt Spa 06 2011, 09:19
Užsiregistravęs dalyvis #131
Prisijungta: An Rgs 01 2009, 03:29
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 171
Mūsų klubas domisi ne vien restauracijomis, skraidymais, ieškome ir stengiamės išsaugoti istorinę medžiaga, kaip pavyzdys: prieš keletą savaičių mūsų maža grupelė su administracijos leidimu nukeliavome į vieną kabinetą, priklausiusį buvusiai „Prienų aviacijos gamyklai“, kuriame tiesiog padrikai sumestos ant grindų gulėjo įvairios knygos, laiškai, nuotraukos, brėžiniai... Sunku įsivaizduoti, kol to nepamatai, tačiau pavyko išsaugoti likusius įvairius brėžinių fragmentus, dokumentus susijusius su sklandytuvų gamyba, jų konstrukcijom.
Į viršų
Lin
Kt Spa 06 2011, 09:21
Užsiregistravęs dalyvis #131
Prisijungta: An Rgs 01 2009, 03:29
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 171
Na, ir pabaigai, mūsų planai! 2012 metų vasaros pabaigoje Pociūnuose mūsų LSSA kartu su Kauno Apskrities sklandymo klubu organizuojame tarptautinį senovinių sklandytuvų sąskrydį (International Vintage Glider Club Rally 2012). Šis sąskrydis, kaip ir mūsų visa veikla, bus išskirtinis, tiek savo specifika, tiek įvairiausių senovinių sklandytuvų gausa. Priešingai nei sklandymo čempionatų metu, kuomet varžybų dalyviai išskrenda į tolimus maršrutus, retro klasės sklandytuvai nuolatos kils ir leisis, raižys dangų virš aerodromo ir džiugins visų akis, jei tik oro sąlygos bus palankios. Renginiui būtinas specialus pasiruošimas, jau šiuo metu sparčiai dirbame prie sąskrydžio informacinio tinklalapio, kuriame programas, derinami įvairūs darbai. Rugsėjo pabaigoje smalsumo vedami į Lietuvą atvyko garbūs svečiai: Tarptautinio VGC klubo vice-prezidentas Harald Kamper ir tarptautinių sąskrydžių sekretorius Klaus Schickling. Benvenutas juos supažindino su teritorija bei sąlygomis, supažindino su sklandymo klubo direktoriumi Vytautu Sabeckiu, ir patenkinti viskuo atsisveikino iki sekančio susitikimo vasarą!

Visus norinčius prisidėti prie sąskrydžio kviečiame prisijungti, rašykite adresu: parakaunas{eta}gmail.com

Į viršų
Renatas
Pn Spa 07 2011, 03:01
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Lin rašė ...

Taip pat, visai ne per seniausiai, Ramūnas baigė restauracijos darbus ir prie ASK-14, kurio savininkas Renatas Samulėnas, parsivežęs motosklandytuvą iš tolimosios Šiaurės Airijos, 1969 metų gamybos unikalų aparatą nusprendė truputėlį pagražinti.


Iš Šiaurės Airijos mano parsivežtas motosklandytuvas visai patraukliai atrodė tik Linos įdėtoje nuotraukoje. Jeigu atvirai, kai šiemet, 3-jo sąskrydydžio metu pamačiau kaip sutvarkyti vokiečių pilotų ASK-14, supratau, kad "nepagražintą" saviškį nusivežti į tokį renginį būtų tiesiog gėda. Juk kol kas tai vienintelis šio tipo aparatas, kuriam tektų atstovauti mūsų šalį ir LSSA ASK-14 entuziastų susirinkimuose.
Esu nuoširdžiai dėkingas Ramūnui Jurkštui - auksinių rankų meistrui už puikiai atliktą darbą. Jo "pagražintą" ASK-14 kitąmet ramia sąžine vešiu į jau 4-tą ASK-14 sąskrydį, kuris vėl vyks Vokietijoje, 2012m. birželio 1-3 dienomis. Daugiau info: http://www.ask14.org/index.php?menuid=51
Į viršų
lietuss
Pn Spa 14 2011, 07:56
Užsiregistravęs dalyvis #114
Prisijungta: Sk Bal 05 2009, 10:44
Pranešimų: 119
Lin, Benai, jei sumanysite, kuom galiu būt naudingas - pamerkit akį. Nežinau povandeninių srovių, bet visa, kas čia surašyta - puiki medžiaga AP....
Į viršų
 

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System