Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Sklandymo istorija :: Sklandymo istorija Lietuvoje
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Reti sklandytuvai jusu aeroklubuose
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Si2
Kt Vas 21 2008, 07:57
Užsiregistravęs dalyvis #14
Prisijungta: Kt Vas 21 2008, 07:48
Pranešimų: 1
Vardinkite visas sklandytuvo markes, kurios skraide jusu aeroklubuose, malonu butu, kad ne tik is didziuju klubu atsilieptu
Į viršų
bence
Kt Vas 21 2008, 08:53
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Kauno sklandytoju tureti sklandytuvai nuo 1950m iki 1981m:
A-1
BRO-9
BRO-10
M-1
M-2
BRO-11
KPI-3
BRO-12
BK-4
A-2
MAK-15
LF PIONYR
KPI-5
KAI-12 PAJURIETIS
SZD MUCHA-100
L-13 "BLANIK"
BK-6
SZD "MUCHA STANDART"
A-15
A-11
SZD FOKA 5
BK-7
SZD COBRA 15
BK-7A
LAK-9
SZD PIRAT
JANTAR STD2
Į viršų
Anoniminis
Kt Kov 06 2008, 10:37
Svečias
Kur Lak 17; 19 ir Cirrus'as?
Į viršų
Kiras
Št Bal 19 2008, 06:06
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
Na jei iki 1981 metų, tai tame sąraše dar trūksta LAK-10, LAK-12, SZD-41A "Jntar standart" ir, tur būt, PIK-20.
Beje su PIK-20 1981 metais kaip tik teko paskristi. Labai smagus sklandytuvas, man paliko kur kas geresnį įspūdį nei "Jantar standartas"
Į viršų
bence
Št Bal 19 2008, 09:41
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
labai saunu ,kad papildote si sarasa.butu neblogai surasyti ir kiekius-kiek ko buvo.beje kituose klubuose zinau buvo ir daugiau idomesniu sklandytuvu tipu skirtu rinktinei...
Į viršų
Kiras
Sk Bal 20 2008, 01:18
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
;
bence rašė ...
butu neblogai surasyti ir kiekius-kiek ko buvo.

Na galėčiau kai kurio laikotarpio ir sklandytuvų skaičių išvardinti.
Pvz.: 1971 metais Kauno klube buvo aštuoniolika "Blanikų", trys "Fokos-5" ir du A-15. Visą sklandytyvų parką sudarė 23 vnt.

1973 metais buvo gautos šešios "Kobros-15", o vėliau - 75, 76, 77 metais dar šešios. Pamenu netgi jų visų bortinius numerius: 2-93; 2-94; 2-95; 2-96; 2-97; 2-98; 2-03; 2-04; 2-14; 2-15; 2-16 ir 2-19.
Keletas jų matosi šioje nuotraukėlėje, antrame plane.

Tiesa ne visos jos užsiliko Pociūnuose: berods pora jų buvo vėliau perduota periferijos klubams.

1977 metais buvo gauti pirmieji du SZD-41A "Jantar standartai", kitais metais dar du.
Dar vėliau pradėjo eiti SZD-48 "Jantar standart-2"

Tik nežinau ar šitai temai tinka toks sąrašas, nes čia nurodyti masiškai buvę sklandytuvai. O tema "Reti sklandytuvai"


Į viršų
bence
Sk Bal 20 2008, 10:35
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
viskas gerai-cia tikrai i tema.cia irgi istorija.kaip tik vakar teko pabandyt paskrist su cobra-kavarnas sklandytuvas:jautrus, skrenda panasiai kaip jantarius
Į viršų
Renatas
Tr Bal 23 2008, 12:23
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Sveikinu Benai "pazabojus" Cobra. Pamenu tuos laikus, kai sis aparatas buvo paciu populiariausiu "sportiniu" sklandytuvu Pociunuose. Teko skraidyti su 2-95, 2-98, 2-14 ir 2-04. Pastaruoju - daugiausia. Su juo ivykdziau sovietiniais laikais taip vadinamo "I-jo atskyrio" normatyvus: reikejo apskristi 200 km trikampi ir 100 km trikampio marsruta iveikti ne mazesniu, kaip 70 km/val vidutiniu greiciu (vertinant dabartines "plastmases" galimybes tokie greiciai tikriausia vercia sypsotis). Sekantis etapas jau buvo "TSRS sporto meistro" normatyvai (kitoms sporto sakoms budingo "Kandidato i sporto meistrus" sklandyme sovietiniais laikais nebuvo). "TSRS sporto meistrais" tapdavo sklandytojai, iveike 300 km trikampio marsruta bei 100 km trikampyje isvyste ne mazesni, kaip 80 km/val greiti.
Pirmuosius "Jantar-Standard" pamaciau 1977. Su jais Pociunuose skraide sovietines sklandymo rinktines nariai (jie dar turejo du ASW-15 ir viena ASW-15B varzyboms standartineje klaseje). Jei neklystu, pirmieji klubo "Jantar-standard" Pociunuose pasirode 1978 ir tai buvo nuotraukoje matomas 2-17 bei 2-18. Veliau klubas gavo dar du - 2-22 ir 2-23. Pasirodzius pirmiesiems "Jantar-standard 2" 2-17 ir 2-18 atidave kitiems klubams. 2-22 ir 2-23 buvo naudojami ilgiau. Su 2-23 esu apskrides "tradicini" 100 km (P-Igliskeliai-Alytus-P) marsruta. Tai tiek prisiminimu pamacius 2-17-jo nuotrauka...
Į viršų
Kiras
Tr Bal 23 2008, 05:11
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
Renatas rašė ...
Teko skraidyti su 2-95, 2-98, 2-14 ir 2-04. Pastaruoju - daugiausia.

Štai ir tavoji 2-04 "Kobra":



Teko ir man paskraidyti ir su šia "Kobryte" ir su 2-17 "Jantar standartu"
Į viršų
VYTAUTAS
An Bal 02 2013, 07:26
Užsiregistravęs dalyvis #36
Prisijungta: Kt Bal 03 2008, 03:10
Pranešimų: 22
Gal kas galetu cia pasidalinti SZD-9 "Bocian" nuotraukomis.Kiek zinau taip pat buvo Lietuvoje. Noriu padaryti 1/72 mastelio modeliuka tai buciau dekingas uz nuotraukas,nuorodas ar bet kokia info apie "Bocian,a"
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System