Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Kita technika :: Užsienio konstrukcijos
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Radinys Izraelyje
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Darijus
Pn Geg 17 2013, 05:35
Užsiregistravęs dalyvis #223
Prisijungta: An Geg 10 2011, 02:39
Pranešimų: 41
Sveiki,

Šiandien lankiausi viename Izraelio sklandymo klube ir nustebino radinys, o dar labiau vietinių požiūris.

Belaukdamas skraidymų pradžios vaikštinėjau prie angaro ir užmačiau už angaro esančioje pavėsinėje gulintį rėmą. Priėjęs arčiau supratau, kad tai sklandytuvas - man atrodo tai Ka-8.
Kokios jis būklės patys matote nuotraukose. Bendraujant su vyriausiu instruktoriumi paklausiau kodėl sklandytuvas ten mėtosi, o jis nusišypsojęs ranka numojo ranka ir pasakė, kad ir daugiau tokių yra.
Jei gerai supratau, klubas investuoja pinigus pirkdamas naują techniką, o senoji tiesiog paliekama likimo valiai.

Išties gaila, kuomet istorija visiškai negerbiama.









[ Redaguota Kt Geg 23 2013, 04:11 ]
Į viršų
bence
Pn Geg 17 2013, 08:25
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Wow! Cia yra A modifikacijos Spatz! Jau gan retenybe saskrydziuose tampantis sklandytuvas...Cia turbut taip zydeliai kersija vokieciams Tegu krauna tas senienas i konteineri ir siuncia lietuvaiciams-atsirestauruosim!
Į viršų
Darijus
Pn Geg 17 2013, 10:40
Užsiregistravęs dalyvis #223
Prisijungta: An Geg 10 2011, 02:39
Pranešimų: 41
Hm, vadinasi visiškai nepataikiau su temos pavadinimu ir savo spėjimu Išties jo būklė (kas iš jo likę) manau nėra bloga, t.y. per daug nesupuvę ir panašiai. Kadangi klubas dykumoje, tai šis vargšas drėgmės daug nematęs.
Įdomumo dėlei paklausiu sekantį kartą nuvažiavęs ką jie planuoja su juo daryti Kiek girdėjau dar Ka-6 ir Ka-8 neskraidantys yra.

O dėl keršto vokiečiams tai nesutikčiau Nemačiau nė vieno ne vokiško sklandytuvo. Didžioji dauguma Grob'ų.
Pats skraidžiau su Twin Astir.

[ Redaguota Pn Geg 17 2013, 10:43 ]
Į viršų
bence
Št Geg 18 2013, 02:38
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Na cia buvo juokelis del to kersto:) Ta pati situacija su senukais sklandytuvais yra visame pasaulyje-niekas nenori su jais skraidyt, jau neklabant apie restauracija.Zodziu mirstantis reiklas...
Į viršų
bence
Št Geg 18 2013, 08:42
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
pvz Anglijoj http://www.ebay.co.uk/itm/Glider-for-Repair-Parts-gliding-clubs-/330925017521?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4d0cab09b1
Į viršų
Darijus
Št Geg 18 2013, 09:45
Užsiregistravęs dalyvis #223
Prisijungta: An Geg 10 2011, 02:39
Pranešimų: 41
Pratęsiant UK temą, nors jau visai offtopic:

buvęs mano sklandytuvo savininkas, Olandas, dar kartą įrodė jog yra Morelli fanas.

Šiemet susirado Anglijoj (netoli Liverpool) greta angaro jau keletą metų gulintį sklandytuvą (Morelli M100s).
Kadangi jo savininkas prieš kelerius metus mirė nuo vėžio, tai jo brolis atidavė sklandytuvą už auką sergančių vėžiu fondui.

Nors iš pirmos pažiūros sklandytuvas gali atrodyti pakenčiamos būklės, tačiau paaiškėjo, kad teks keisti visas liemens plokštes, pertraukti sparnus, vairus. Ir dar daugybė kitų darbų.

Na bet šis žmogus džiaugiasi pirkiniu ir planuoja 2015 sezoną pakilti į orą.

Prisegu keletą foto.







[ Redaguota Št Geg 18 2013, 09:45 ]
Į viršų
Renatas
Pr Geg 20 2013, 12:11
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
bence rašė ...

Wow! Cia yra A modifikacijos Spatz! Jau gan retenybe saskrydziuose tampantis sklandytuvas...Cia turbut taip zydeliai kersija vokieciams Tegu krauna tas senienas i konteineri ir siuncia lietuvaiciams-atsirestauruosim!


Sprendžiant iš nuotraukų tas likimo valiai paliktas sklandytuvas tikrai turetų būti Spatz.
Abejonės dėl modifikacijos - ankstyvuose variantuose (Spatz A ir B su 13,2 m ilgio sparnais) sparno tvirtinimo mazgai buvo žemiau. Jei neklystu, tik nuo L modifikacijos - sparnai pailginti iki 15m ir pakelti iki pat "nugaros" (tokie sparno tvirtinimo mazgai matomi ir Darijaus atsiųstose foto).

Palyginimui - keletas nuotraukų. Pirmose dviejose - Spatz B, kurį prieš metus pardavinėjo vienas olandas. Paskutinėje - Spatz B iš Wilkpedijos:





Į viršų
bence
Pr Geg 20 2013, 08:31
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Vadinasi sis B spatz yra labai ankstyvos gamybos, nes kabinos priekis kampuotas
Į viršų
Renatas
An Geg 21 2013, 12:55
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
M.Simons'o "Sailplanes" rašoma, kad pirmųjų L Spatz centroplanas buvo toks pats, kaip A ir B variantų. Sparnų tvirtinimo mazgai maksimaliai, iki pat liemens viršaus pakelti tik L Spatz 55. Be to, Darijaus atsiųstose nuotraukose matyti, kad sklandytuvas turėjo ratuką (A ir B Spatz'ai, rodos, buvo tik su slidėmis). Matyt, tai vienas iš ankstyvųjų L-Spatz 55, toks, kaip ir šis:





Į viršų
Renatas
An Geg 21 2013, 01:01
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Darijus rašė ...

... Kadangi klubas dykumoje, tai šis vargšas drėgmės daug nematęs. Įdomumo dėlei paklausiu sekantį kartą nuvažiavęs ką jie planuoja su juo daryti Kiek girdėjau dar Ka-6 ir Ka-8 neskraidantys yra.


Tas klubas dykumoje gal netoli (30-40 km) Beer Sheva miesto?
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System