Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Įvykiai Lietuvoje ir pasaulyje :: Sportas
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
"Senjoru ir jaunimo taure" arba "blaniku" varzybos
Eiti į puslapį       >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
bence
Št Bir 14 2008, 10:25
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
2008.07.04 - 07.19 vyks L-13 Klasės Čempionatas (Senjorai ir jaunimas) Panevėžyje.pratesiant sia grazia tradicija reiktu gausiai sudalyvauti.praeitais metais si taure neivyko tel techniniu dalyku-tiesiog CAA nepratese blanikams tinkamumo, ko pasekoje nebuvo su kuo skraidyti.is kart noreciau pridurti, kad Cekijoj vyksta analogiskos varzybos "Orliku taure" .Jose daugiausiai skaraido ceku konstrukcijos medinukai "Orlik VT116".bet taip pat leidziama skraidyti kitais sklandytuvais kuriu handicapas ne didesnis kaip minimalus leidziamas klubinej klasej (berods 96).taigi, norejau tuo pasakyti, kad siu metu jau yra nemazai privaciu sklandytuvu, kurie tinka sioms varzyboms.manyciau reiketu pasekti ceku pavyzdziu ir leisti lietuviskose varzybose dalyvauti ka-6, l-spatz, bergfalkems ir kt. sklandytuvams.Rasykite savo komentarus ir pasiulymus siuo klausimu.As savo ruoztu dar paprasysiu padiskutuoti apie sias varzybas vyr. teiseja G.Kaikari
Į viršų
bence
Št Bir 14 2008, 10:39
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
dar norejau pridurti, kad leisti sklandytuvams dalyvauti su handikapu 101 nera labai protinga.sakyciau tikrai per daug didelis kontrastas tarp l-spatz ir jantariaus.kai pastarasis gali daryt perejima 20 km o spatz'as turi imt auksti jau uz 5 km.arba skridimas per stipru veja-kai kuriem paprastiem sklandytuveliam bus jau ir 6m/s labai daug...zodziu reikia , kad nebutu taip kaip standartinej klasej-geriausi sklandytuvai pirmose vietose.reikia ,kad sios varzybos neissigimtu ir leisti jose pasireiksti su mokomaisiais sklandytuvais o klubines klases sklandytuvams yra tam skirtos varzybos!
pridedu siu varzybu nuostatus
jaunimotauresnuostatai.doc
Į viršų
Kiras
Sk Bir 15 2008, 06:05
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
Antrinu Beno minčiai, kad varžybose sklandytuvų skirtumas neturėtų būti labai didelis.
Esant hadikapams 101 - didžiausiam, ir 74 - mažiausiam, labai jau didelis skirtumas. Prastesni sklandytuvai gali varžytis su geraisiais tik esant silpnam vėjui, arba kai visiškai nėra vėjo. Bet tokios sąlygos retai būna. Taigi prastesnieji sklandytuvai pasmerkti pralaimėjimui.
Į viršų
Renatas
An Bir 17 2008, 12:55
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Speju, kad sis tikrai nelogiskas sprendimas varzytis labai nevienodu galimybiu sklandytuvais buvo priimtas remiantis tik smarkiai praretejusiu is DOSAAF paveldetu isklandytuvu parku. Praraja tarp BLANIKo ir JANTAR STD uzpildanciu sklandytuvu Lietuvoje beveik neliko - vos keli COBRA ir vienas PIRATas. Visi kiti minetu tipu aparatai - oficialiai netinkami skraidyti. Angaru uzkampiuose merdintys lenkiski medinukai tikrai butu prikelti antram gyvenimui, bet ju nelaimei po DOSAAF zlugimo yra tape "valstybes turtu".
Per pastaruosius metus situacija siek tiek pasikeite - privaciu asmenu iniciatyva i Lietuva atgabenta ne taip jau mazai vakarietisku medinuku, kurie galetu sekmingai uzpildyti mineta praraja. Taciau "valdiskos" technikos parkas beveik nepasikeite ir deja, toliau sekmingai sensta.
Į viršų
Kiras
An Bir 17 2008, 01:38
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
Tai dabar dar vistiek sklandytuvai ilgiau tarnauja.
Tarybinias laikais "Blaniko" resursas buvo 1000 valandų arba 10 metų, žiūrint kas pirmiau. Nežinau, kiek metų resursas buvo medinukams, bet praktiškai sklandytuvus nurašydavo nesudėvėtus.
Į viršų
Renatas
An Bir 17 2008, 06:22
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Kai Lietuvoje registravau pirmaji savo Ka-6, CAA ilgai aiskinosi koks sio sklandytuvo resursas. Galiausiai paaiskejo, kad jis nenurodytas, nes medis, jeigu tinkamai priziurimas, gyvena labai ilgai. Vokietijoje sekmingai naudojamas Ka-6CR priskraides beveik 7000 val. ir tai dar toli grazu ne riba.
Apie medzio ilgaamziskuma pirmiausia suzinojau is buriuotoju - buvau labai nustebes, kad medine jachta tarnauja ilgiau uz plastikine! Pasirodo, jau mazdaug po 10 eksploatacijos metu ima rysketi burlaivio senejimo pozymiai - senstant dervoms (kas zino kiek is tikruju trunka tie polimerizacijos procesai) pradeda atsiskyrineti stiklo audinio sluoksniai, todel korpuse aptinkamos pirmosios oro pusles. Zinoma, jachtos is kompoziciniu medziagu prieziura zymiai paprastesne - imetei i vandeni ir pamirsai, o medinius laivus reikia ruosti kiekvienam sezonui (kasmet nuslifuoti ir perlakuoti korpusa). Taciau nuo dregmes tinkamai apsaugota medine konstrukcija yra patvaresne, nes medis neturi nuovargio (savybes, nuo kurios ypac kencia metalines konstrukcijos). Medinis korpusas visuomet turi vidini nesanti rema, todel remonto metu zymiai lengviau pakeisti atskiras dalis nepadidinant bendros konstrukcijos mases. Is kompoziciniu medziagu pagaminti korpusai buna isformuoti is anksto, todel visas jo pavirsius yra "nesantis". Tokiais atvejais kad ir nedidelis pavirsiaus pazeidimas gali tureti itakos bendram konstrukcijos atsparumui. Remontas gal ir atrodo paprastesnis (uztepei dervos, daug nesikuklindamas ir nuslifavai...) taciau beveik visada padidina bendraja mase.
Logiskai mastant - tai, kas galioja is kompoziciniu medziagu pagamintiems laivams, turetu galioti ir sklandytuvams. Juk ir vieni ir kiti gaminami pagal ta pacia technologija.
Sovietiniais laikas resursai nebudavo ilgi, nes didzioji dauguma technikos stovedavo po atviru dangumi (pamenu pasakojima, kaip viename Rusijos aeroklube sargas su kastuvu nuo KOBROS sparnu vale sniega!). Lietuvojos aeroklubuose technika priziuredavo geriau, todel pasibaigus trumpam DOSAAFiniam resursui skraidymo aparatai atrodydavo beveik, kaip nauji. Bet niekas tais laikais nesismulkino...
P.S. Jeigu gerb. V.Drupas savo laiku nebutu paslepes keliu "nurasytu" ZETu, sio tipo lektuvu Lietuvoje dabar nematytume.

[ Redaguota An Bir 17 2008, 06:25 ]
Į viršų
mindozee.mig3
Sk Rgp 02 2009, 03:21
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: Tr Lie 02 2008, 08:24
Vieta: N.Akmenė
Pranešimų: 263
Renatas rašė ...
Praraja tarp BLANIKo ir JANTAR STD uzpildanciu sklandytuvu Lietuvoje beveik neliko - vos keli COBRA ir vienas PIRATas. Visi kiti minetu tipu aparatai - oficialiai netinkami skraidyti. Angaru uzkampiuose merdintys lenkiski medinukai tikrai butu prikelti antram gyvenimui, bet ju nelaimei po DOSAAF zlugimo yra tape "valstybes turtu".


Renatai, noriu paklausti apie kokius medinukus tu cia rasei?
Į viršų
Tinklalapis
Renatas
An Rgp 04 2009, 11:35
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Apie PIRAT'us ir COBRA's, kuriu musu klubuose dar yra like. Daugumai ju , deja, jauvsenokai pasibaige tinksmumo skraidyti pazymejimai. Siu sklandytuvu "atgaivinimui" reikia lesu...
Į viršų
bence
Kt Rgp 06 2009, 01:12
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
bet panasu, kad ledai pajudejo ir galbut viena cobra is pociunu klubo visgi pavyks ivesti i skraidymu rikiuote
Į viršų
Martynas
Kt Rgp 06 2009, 03:12
Užsiregistravęs dalyvis #92
Prisijungta: Pn Lap 28 2008, 01:58
Pranešimų: 67
Bus dvi pociunuose skraidancios Cobros
Į viršų
Eiti į puslapį       >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System