Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Įvykiai Lietuvoje ir pasaulyje :: Sąskrydžiai, minėjimai, renginiai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
44th VGC Rally Finland/Rayskala
Eiti į puslapį   <<      
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Renatas
An Vas 23 2016, 02:08
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Na, VGC erdvėje jis giriasi rusiškos aviacijos pasiekimais visur, kuri tik gali ir kur ne Žodžiu - aktyviai užsiima didžiarusiška propaganda.
VGC "snukiaknygėje" įdėta juo nuoroda apie Antonovą. Įdomumo dėlei pažiūrėjau ta propagandinį filma. Jame yra labai juokingas epizodas, kur sovietai nagrinėjo iš vokiečių gautą "Storch'ą" - kažkoks "specialistas", pažiūrėjęs į to lėktuvo sparną iš šono, vizualiai iškart nustatė, kad čia panaudotas rusiškas profilis P-II
Į viršų
Juozas
An Vas 23 2016, 09:34
Užsiregistravęs dalyvis #23
Prisijungta: An Kov 11 2008, 09:32
Pranešimų: 82
Apie tai ir "Sparnuose" buvo rašyta, straipsnyje "Gandrą statė Kaune".
Į viršų
Renatas
Pn Rgp 05 2016, 11:27
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Šiumetinis - jau 44as VGC sąskrydis nebuvo gausus. Greičiausia, dėl tolimo atstumo tarp šiaurietiškos Suomijos ir likusios Europos, į Rayskalos aerodromą susiriniko tik 10 šalių atsovai, įskaitant pačius renginio organizatorius. Pirmąsias sąskrydžio dienas dalyvius lepino puikūs, visai ne šiaurietiški orai. Deja, vėliau VGC sąskrydį pamėgo lietus, kuris prasidėdavo iškart po rytinio brifingo ir baigdavosi tik vakarop. Naktimis - nė lašo! Tik paskutinės dienos popietė, lyg desertas šventės pabaigoje, suteikė galimybę pasimėgauti atsisveikinimo skrydžiais.
Įdomu, kad šiame sąskrydyje nebuvo nė vieno "Bufeto" (Slingsby T-21), neskraidė nė vienas Grunau Baby. Tipišką "vintažą" atstovavo trys vietiniai Pik-5c ir vienintelis Ka-4 iš Olandijos. Visi kiti - jau klasikiniai medinukai: Bergfalkes, Ka-6, Ka-7, Ka-8, Pik-3 "Kajava", Slingsby Skylark-4, Foka-4, Elfe-4s, SZD-9 Bocian, ir net trijulė ankstesniuose sąskrydžiuose nematytų Pik-16c.
Ilgiausias mano skrydis renginio metu truko beveik tris su puse valandos - puiki proga paskrieti su savo buvusiuoju Ka-6e, kuris prieš tris metus "išsikraustė" į Italiją. Daugiausia kartų (net tris) į orą kilau su "Bocian'u", nes mano jauniausias sūnus - 10-metis Martynas labai norėjo skristi kartu. Pats egzotiškiausias buvo skrydis su Pik-5c atvira kabina.

Į viršų
bence
Št Rgp 06 2016, 12:30
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Labai smagu, kad sudalyvavot ir parodet kad Lietuvoj dar rusena vgc veikla.Laukiam daugiau nuotrauku! Tikekimes, kad Vengrijoj saskrydis bus gausesnis!
Į viršų
Renatas
An Rgp 23 2016, 05:57
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Iš pastaruojo VGC sąskrydžui nuotraukų nėra daug, nes technikos įvairove buvo gan kukli. Kaip minėjau "snukiaknygėje", renginio metu neskraidė ne vienas Grunau Baby, Slingsby T-31 ar ypač populiarus Slingsby T-21 (mūsuose pravardžiuojamas "Bufetu"). Net L-Spatz nedalyvavo! Iš visos pristatytos technikos "vintažiškiausiai" atrodė olandų atsigabentas Ka-4 "Ronlecher" bei vietiniai Pik-5c, kurių tuokart buvo net 3 sklandytuvai.






Ant žemės Ka-4 tiesiog "rėžia akį" savo kampuotomis formomis, tačiau ore atrodo kur kas patraukliau (ne veltui sakoma, kad skraidymo aparatai atgyja tik danguje...)




Visa kita technika - daugiau klasikinė. Net tarp 2-viečių "Bergfalkes" kiekiu nukoknuravo SZD-9 "Bocian", iš kurių du buvo vietiniai (gražesni - senesnės modifikacijos) bei vienas iš Vokietijos (jau kampuotais sparnų galais bei "apipjaustytu" kiliu)


Nieko nuostabaus, kad sąskrydyje Rayskaloje skraidė gana daug vietinės - suomių kilmės sklandytuvų. Be jau minėtų 3-jų Pik-5c dar buvo iki šiol nematytas Pik-3c "Kajava" (kurio kabinon netilpau ne tik aš, bet ir "solidesni" pilotai) ir trijulė kažkada laurus standartinėje klasėje skynusių Pik-16c "Vasama" (OSTIV prizas 1963). Iš visų aparatų jie išsiskyrė pačiomis ryškiausiomis spalvomis (raudonas, oranžinis ir baltas). Raudonasis ir baltasis registruoti Suomijoje




O danai atsigabeno sodriai oranžinį Pik-16c, tik ką atrestauruotą, dar dažais kvepiantį...




Suomiško VGC renginio "sumodernėjimą" dar labiau užtvirtino "akrobatai" - vietoje iki šiol įprasto "raibasparnioo" DFS Habicht Rayskalos padangėje šėliojo metalinis Pilatus B4, "raibais" ne tik sparnais, bet ir liemeniu


Įdomiausia, kad į renginį trumpam buvo atskridęs jo motorizuotas giminaitis - vienintelis toks egzempiorius pasaulyje, nes "made in Finland". Nespėjau išsiaiškinti, kas vis tik paskatinio suomius ženkliai perdirbti šio nepgaus sklandytuvo priekį įmontuojant automobilinį oru aušinamą VW variklį. Bet faktas, kad darbai atliktu ypač kokybiškai: (pradžioje net pagalvojau, kad tai - gamykloje perdarytas aparatas).




Nors sparnai sutrumpinti nuo 15m iki 13m, tačiau užregistruotas jis kaip motosklandytuvas. Automobilinio benzino bake telpa 4 val. skrydžiui, tačiau piloltas patvirtino, kad "užpakalis tiek neatlaiko" dėl ankštokos kabinos.


O kad Suomija - ežerų kraštas patvirtino kita angaruose matyta technika:




Įdomiausia, kad jų hidroplanai pagaminti iš medžio. Tuo įsitikini ne iškart, ypač apžiūrėdamas žemiau esančią sidabrinės spalvos skraidančią valtį-amfibiją"






Na, ir kaip pridera lengvam orlaiviui, į pageidaujamą skraidymo vietą jį galima atsigabenti priekaboje:




[ Redaguota Tr Rgp 24 2016, 02:49 ]
Į viršų
Eiti į puslapį   <<       

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System