Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Kita technika :: Motosklandytuvai
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
senoviniai motosklandytuvai
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
Kiras
Tr Lap 12 2008, 08:00
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
Pakrypus diskusijai perkelta čia. Deja mechaniniu būdu.

Kalba ėjo apie G.Ramoškos sudarytą Lietuvos sklandytuvų sąrašą.

Kiras

Aš kaip "čystakraujis" sklandytojas, nepripažįstu tame sąraše aparatų su varikliais (išskyrus LAK-20T). Motosklandytuvas - tai sugadintas sklandytuvas. Su tokiu nepaskriesi, ir taškas!
_________________________________________________________________

Renatas

Kodel taip kategoriskai? Speju, kad kai kurie is tu "sugadintu" skrietu geriau uz "cystakraujus", kaip pvz. "Zyle", "Strazdas" ar kt.
_____________________________________________________________

Kiras

Na, gal šiek tiek ir per kategoriškai.
Bet kaip minėjau, sugadinimas yra sugadinimas. Negalima gi lyginti "Zylę" su kokiu nors "sugadintu" aukštesnės klasės sklandytyvu. Jei yra lyginama, tai reikia lyginti adekvačiai: pvz. "Zylę" su "sugadinta" "Zyle", o motorizuotą Blaniką su "čystakrauju" Blaniku.
_________________________________________________________________

Renatas

Taisykle "lazda turi du galus", deja, galioja visur - viena taisai, kitur genda. Del galimybes isvengti aiksteliu ir nepriklausyti nuo buksyruotojo tenka aukoti siek tiek aerodinamines kokybes. Poziuri lemia prioritetai - kam skirsi pirmenybe. Yra kritikuojanciu net ir LAK-20T, ASG-29E ar pan. - girdi, papildomas 30 kg svoris, kuri tenka "vezioti" liemenyje, trukdo skrieti...
________________________________________________________________

Juozas

Netiesa, kad lazda turi du galus. Lazda turi pradžią ir galą. O pradžia - tai ne galas.
Dabar rimtai. Šiuolaikiniai tikri motosklandytuvai, su (su įtraukiamais varikliais) kokybe nenusileidžia "gryniems" sklandytuvams. Svoriu - taip. Bet kokybė nuo svorio nepriklauso. Paprasčiausiiai yra žmonių iš principo nusiteikusių prieš motosklandytuvus. O kad pagrįsti savo nusistatymą, argumentų galima rasti visada. Vienas buriuotojas iš principo nenaudodavo jachtoje pagalbinio variklio, motyvuodamas, kad burlaivyje varikliui ne vieta. O nutilus vėjui, reikia laukti kol vėl papūs, o ne gįžti į jachtklubą su pagalbiniu varikliu. Laukti kiek reikės...
__________________________________________________________

bence

na nevisai tiesa.varzybose tas paildomas 30kg labai lemia skriejant.ilgame marsrute, tos prarastos sekundes itakoja greiti , o kartais net tampa nedaskristais kilometrais.dabar sklandytojai perka net lengvesnius akumus ir moka uz juos 10 kartu brangiau, kad laimet 5-10kg.realybej moto variante sklandytuvai sveria ne 30, o maziausiai 50 kg daugiau.dabartine filosofija yra ta, kad aparatas butu kuo lengvesnis silpnu oru ir sunkesnis geru.
___________________________________________________________

Renatas

Silpnose salygose tu keliu papildomu kg skirtumas nenaudingas, bet geru oru turetu buti priesingai. O del lengvesniu akumuliatoriu naudojimo kartais buna net juokinga, ypac kai ju griebiasi nuo virsvorio akivaizdziai kenciantys pilotai.
_______________________________________________________
Į viršų
Kiras
Tr Lap 12 2008, 08:16
Kiras

Užsiregistravęs dalyvis #38
Prisijungta: Kt Bal 10 2008, 02:27
Pranešimų: 575
Galvoju, kad nei Renatas, nei Juozas pilnai nesuprato mano pozicijos.

Visiškai nesu prieš LAK-20T ir panašius. Kaip anksčiau Renatas kad apibūdino - "soaring" klasės sklandytuvus. Jei jie ir kiek nusileidžia, tai juk labai nežymiai. O pavyzdžiui koks nors amerikos fermeris savo rančoje prerijose kiek turi su juo privalumų!

Aš esu prieš ankstesnes konstrukcijas, kai iš sklandytuvo būdavo padaromas lengvas lėktuvas. Štai čia aš ir sakau, kad tai yra sklandytuvo sugadinimas. Nes tas sklandytuvas jau nebe sklandytuvas. Pvz. Kensgailos perdirbtas Blanikas LAK-6. Ar jis galėtų dalyvauti sklandymo varžybose? Iš viso ar paskristų maršrutą kaip sklandytuvas (su išjungtu varikliu)?

[ Redaguota Tr Lap 12 2008, 08:17 ]
Į viršų
Renatas
Tr Lap 12 2008, 10:13
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Vargu, ar montavusieju variklius i sklandytuvus norejo juos "sugadinti". Tiesiog "grynakrauji" sklandytuva perdirbti i "touring" motosklandytuva yra zymiai lengviau, nei i "soaring". Gal todel visi ankstyvieji motosklandytuvai buvo "touring" klases. Pirmieji "soarin'gai" atsirado dar pries Antraji pasaulini kara, taciau tai buvo tik pavieniai egzempioriai. Serijine "soaring'u" gamyba prasidejo tik mazdaug pries 40 metu, kai 1967 i ora pakilo ASK-14 (mano slapta svajone) ir SF-27M. Pastarasis atsirado sekmingai motorizavus SF-27A ir oficialiai pripazistamas siuolaikiniu "soaring'u" pirmtaku. Tai - pirmasis serijomis gamintas motosklandytuvas su i liemeni itraukiamu varikliu. ASK-14 (motorizuotas Ka-6 variantas) labiau panasus i "touring'ga" - variklis imontuotas priekyje (kaip lektuve), o pasipriesinimui sumazinti sklendziant propelerio mentes perstatomos i fliugerine (pasrautine) padeti. V.Kensgaila Lak-6 panaudojo tuos pacius principus. Skraidziusieji su ASK-14 vienbalsiai tvirtina, kad sis aparatas puikiai skrieja (juk tai artimas Ka-6 giminaitis), aerodinamine kokybe pakenciama (28), o poliare - plokstesne uz Blanik'o. Nuo aerodinamiskai tobulesnio SF-27M R.Kaizerio motosklandytuvas atsilikdavo nezymiai - to laikmecio varzybose skraidziusieji su ASK-14 patekdavo i prizininku trejeta.
Nuotraukoje - "sugadintas" Ka-6



[ Redaguota Tr Lap 12 2008, 11:09 ]
Į viršų
mindozee.mig3
Št Rgp 29 2009, 06:11
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: Tr Lie 02 2008, 08:24
Vieta: N.Akmenė
Pranešimų: 263
Užtenka ir 6 ag variklio kad ''skristi''
winged_motor_bikes_fly_round_air_track.rar
Į viršų
Tinklalapis
bence
Št Rgp 29 2009, 07:53
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
vakar senam ceku zurnale radau, kad buvo motorizuotas KA8b sklandytuvas su 10ag vankelio varikliuku iskeltu virs centroplano.Sklandytuvelis pakildavo pats ir turejo apie 0.5-0.7m/s kilima
Į viršų
mindozee.mig3
Št Rgp 29 2009, 08:05
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: Tr Lie 02 2008, 08:24
Vieta: N.Akmenė
Pranešimų: 263
Gal skaną gali įdėti? Ir dar noriu paklausti, gal kas žino kaip sekasi Šilutiškiams motorizuoti L-Spatz 55?

[ Redaguota Št Rgp 29 2009, 08:12 ]
Į viršų
Tinklalapis
Flyer
Št Rgp 29 2009, 08:38
flyer

Užsiregistravęs dalyvis #6
Prisijungta: Sk Vas 17 2008, 07:07
Pranešimų: 375
Apie panašu motorizavimą rašė Renatas http://vgc.lt/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?2058 tik nežinau koks galingumas to variklio buvo.

Dėje neteko girdėti naujienų iš Spatz'o motorizavimo, gal Benas girdėjo?
Į viršų
Renatas
Št Rgp 29 2009, 09:35
Užsiregistravęs dalyvis #24
Prisijungta: An Kov 11 2008, 10:37
Pranešimų: 751
Paramotoro, kuri bulgarai dirzais pririso prie Ka-8 variklis - cekiskas W200 (200 cm2). Gamintojas deklaruoja 26 a.g.

[ Redaguota Št Rgp 29 2009, 09:36 ]
Į viršų
bence
Št Rgp 29 2009, 11:00
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
mindozee.mig3 rašė ...

Gal skaną gali įdėti? Ir dar noriu paklausti, gal kas žino kaip sekasi Šilutiškiams motorizuoti L-Spatz 55?

skano tikrai nebus, o spatzas girdejau , kad jau prie pabaigos.Gal per ziema, kai maziau skraidymu, turetu pabaigti.
Į viršų
mindozee.mig3
Kt Spa 07 2010, 09:29
Užsiregistravęs dalyvis #64
Prisijungta: Tr Lie 02 2008, 08:24
Vieta: N.Akmenė
Pranešimų: 263
Gal kas turint daugiau informacijos apie motorizuota "standartine muse" ?
Į viršų
Tinklalapis
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System