Diskusijos

VGC Lithuania :: Diskusijos :: Restauracija. Kopijos. Replikos :: Projektavimas. Brėžiniai.
 
<< Prieš tai buvusi tema | Sekanti tema >>
Lietuviškų (vintage tipo) sklandytuvų brėžiniai
Eiti į puslapį   <<        >>  
Moderatoriai: Nerijus Korbutas, Arius, bence, Flyer, Kiras, simakas
Autorius Pranešimas
bence
Št Spa 18 2008, 10:09
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
kas liecia aprasymus bei eskizus tai tiek bk-1 tiek ir bk-2 daugiau nieko nera.tiesa radau kai ka idomaus 1938m "flug sport' zurnale.nuskanaves atsiusiu.beto dar zadu apsilankyt muziejuj ir pavartyt daugiau siu zurnalu.
o del tu stringeriuku, tai esi visiskai teisus-siokie tokie yra , bet visa darba dirba apsiuvimas ar fanerinis "kiauta" (kaip pavadinsi). kitu konstruktoriu itakos taipogi nereikia atmesti , normalu, nes Karvelis tik pradejes buvo konstravima, o kiti jau padare net po trejeta aparatu.
Nerijau, tie mano breziniai bk-2 sparno yra 1:10, taip, kad juos nuskanavus gabalais ir vel sujungus tikslumo liks "nulis"
Į viršų
EG
Sk Spa 19 2008, 02:53
Užsiregistravęs dalyvis #9
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 10:27
Pranešimų: 32
bence rašė ...


kai kalba eina apie stiklo tvirtinima reiktu paziuret cia http://www.retroplane.net/romanin/mu13d2/mu13present.htm



mėgstu ir aš pažiopsoti į retroplane. net ar scale soaring uk ir pan. Radau gan tikslų kabinos gaubto analogą. Tai jaunų vokietijos konstruktorių kurtas sklandytuvas FVA 10B "RHEINLAND". Jo gaubtas taip pat celiulioidinis (vienos krypties lenkimas), apmuštas aliuminio juostelėmis, kur kabinos dalis atverčiama-ten eina iš vamzdelių sulenkti standumo lankai. O kur kabinos priekis neatverčiamas-tai celiulioidas tvirtinamas taip pat per aliuminines juosteles kniedėmis? prie medinių špangautų :




Palyginau su BK-2 nuotrauka, praktiškai ši dalis identiška.



Beje, scale soaring uk yra šio realaus dydžio sklandytuvo vaizdas ir aprašymas, taip pat yra ir dauk kt. sklandytuvų (reikia eit į kairę-documentation):

http://scalesoaring.co.uk/VINTAGE/Documentation/Rheinland/Rheinland_docs.html
Į viršų
bence
Sk Spa 19 2008, 03:00
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
jo , zinau ir si puslapeli, tikrai daug info.Pastebejau viena dalyka: modelistai labiausiai ir daugiausiai yra surinke technines info apie senus sklandytuvus
Į viršų
bence
An Spa 21 2008, 09:36
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
apie stiklo kniedijima kalbant reiktu pamatyt dar ir tai http://holzleicht-flugzeugbau.de/Heuser_Dateien/Ka7/Ka7-sites/29-Ka7.html
Į viršų
EG
Kt Spa 23 2008, 06:22
Užsiregistravęs dalyvis #9
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 10:27
Pranešimų: 32
Yra idėja dar papildomai kniedyt gaubtą iš vidinės pusės, kam to reikia? Tas celiulioidinis gaubtas kniedijamas iš išorinės pusės, aliumunio juostomis (prie gaubto karkaso). Taip kaip ČIA:



Žinoma, galima rasti aerodinamiškai geresnių sprendimų. Tokiu atveju tai būtų ne 1940m gamintas sklandytuvas, o kažkokia komedija. Tos skersai einančios juostos duos srauto atotrūkį, bet tai nėr tragedija. Šiuolaikiniai aukštos klasės plastiko sklandytuvai taip pat turi problemų su gaubtais. Esmė tame, kad neina pritrint gaubto prie liemens mikronų tikslumu, vistiek vaikšto keli šimtai mkm pro šalį + yra plyšys. Jei mikronelygūmų aukštis viršija pasienio sluoksnio išstūmimo storį - atsiranda pridėtinis pasipriešinimas. To pasekoje, srautas nuo liemens atitrūksta nepasiekęs liemens-sparno sandūros.
Į viršų
EG
Kt Spa 23 2008, 06:32
Užsiregistravęs dalyvis #9
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 10:27
Pranešimų: 32
dar plius pastebėjau nedidelę klaidelę BK2 projekcijose. Celiulioidinis kabinos gaubtas turėtų prasidėt nuo skardinio nosies aptako. Gerai įsižiūrėjus į BK2 nuotrauką, kur kabinoje sėdi Karvelis, (dėl saulės atspindžio labai sunku įžiūrėti kur prasideda kabinos gaubtas), bet labai neryškiai matosi tos išilgai gaubto einančios aliumininės juostos (jos eina iki to aptako). O projekcijose gaubtas yra nukirstas.
Į viršų
bence
Pn Spa 24 2008, 10:28
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Taip , del gaubto esi teisus-jis prasideda nu skardines dalies.O vidiniai gaubto griauciai visgi bus mediniai ir is virsaus apkaustyti aliumo juostelemis
Į viršų
bence
Pn Spa 24 2008, 10:59
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
beje, dar galim nustatyti, kas koki atstuma ejo spantai.nuotraukose gerai matosi, kuriose vietose jungta fanerine danga...
Į viršų
EG
Sk Spa 26 2008, 03:11
Užsiregistravęs dalyvis #9
Prisijungta: Tr Vas 20 2008, 10:27
Pranešimų: 32
iš tiesų kas ten žino. Su medžiagom striuka buvo tai ir gabaliukus dadurinėt tekdavo. Beje jei žinai Benvenutai atrašyk BK-2 sparno profilis koks buvo, nes tai svarbus elementas. Pats jau minėjai, kad pagal jo koordinates buvo profiliuota liemens apačia. Greičiausiai, kad Giottingenas, bet markės nenoriu spėt.
Į viršų
bence
Sk Spa 26 2008, 05:14
VGC Lietuvoje įkūrėjas

Užsiregistravęs dalyvis #4
Prisijungta: Pr Vas 11 2008, 09:16
Vieta: Kaunas
Pranešimų: 1346
Ar faneros truko ar ne, visiskai nesvarbu, nes jos sudurimai yra leidziami tik spangautu klijavimo vietose.kitu atveju liemuo luztu pervaziavus maziausia grumsteli.kas liecia konstrukcijas yra tam tikros projektavimo normos ir standartiniai konstrukciniai sprendimai, kuriais reiktu remtis.situ dalyku gali rasti tu laiku knygose apie sklandytuvu projektavima, remonta ,statyba
Į viršų
Eiti į puslapį   <<        >>   

Persikelti:     Į viršų

Sindikuoti šią temą: rss 0.92 Sindikuoti šią temą: rss 2.0 Sindikuoti šią temą: RDF
Powered by e107 Forum System